Iveco Daily (2015) - Järvenpää
Laakerit ja akselisto:
Tukivarsi, Etuakseli, ylä, kuljettajan puoli.
Vaihto.
Kiitos.
Huom! Auton korkeus 3,3 m ja pituus 6,5m.
Iveco Daily (2005) - Järvenpää
Jakohihna:
Pelkän jakohihnan vaihto+tarvittaessa kampiakselin tiiviste. Vuodet täynnä, kilsat ei(ajettu 8tkm hihnalla). Eli ei vaihdeta rullia eikä vesipumppua samalla.
Iveco Daily (2006) - Järvenpää
Laakerit ja akselisto:
Kardaanin tukilaakereitten vaihto 2kpl. Auto on 7 metriä pitkä ja noin 2.8 metriä korkea.
Iveco Daily (2004) - Järvenpää
Jakohihna:
Jakohihnasarjan vaihto.
Sisältäen vesipumpun ja moniurahihnan.
Iveco Daily (2006) - Järvenpää
Ruostekorjaus:
Takaovien ympärys/tiivisteen alapuolen korjaus+maalaus valkoiseksi. Yhteensä 4kpl reikiä. Lisäksi oikean takakulman ruostekorjaus+massaus. Kts kuvat. Jäljen ei tarvitse olla priimaa, kunhan näyttää jollain tavalla fiksulta. Auto on 7m pitkä, 2.7m korkea ja painaa n. 3000kg.
Iveco Daily (2006) - Järvenpää
Ruostekorjaus:
Molempien helmojen takaosien ruostekorjaus. Pelti jää muovin alle, joten jälki ei tarvitse olla priimaa. Alue n. 0.5 x 1 metriä kummallakin puolella. Tehtyihin korjauksiin lisäksi asiallinen ruostesuojaus.
Auto on n. 7 metriä pitkä ja painaa n. 2.8 tonnia.
Iveco Daily (2006) - Järvenpää
Jarrut:
Käsijarrun korjaus katsastukseen. Hinta-arvioon uudet kengät, vaijerit ja herkistely. Kuorma-auto.
Iveco Daily (2013) - Järvenpää
Moottori:
Hehku pimeenä ja naftavuoto ilmeisesti paluuputkesta.
Iveco Daily (2015) - Järvenpää
Vianhaku:
Moottorihäiriövalo palaa
Iveco Daily (2018) - Järvenpää
Maalaustyöt:
Mitä kustantaisi muovisten sivupaneelien maalaus valkoiseksi? Näytti olevan helppo irroittaa joten voisin nämä tuoda irrallaan teille. Samoin etupuskurin alaosan maalaus, irrallisena. Auton pituus n 5.2m.