Aukioloajat
Ma-Pe: 7-15 poikkeukset kts. facebook
La: Sopimuksen mukaan
Su: Sopimuksen mukaan
Asentajia 4
Perustettu: 2011
Yritys rekisteröity: 05.09.2011
AutoJerryssä vuodesta: 2014
Osoite
Rajalinnantie 2, 04500 Järvenpää
Y-tunnus: 2427153-4
Yrityksen nimi: LUIGINPAJA.FI
LUIGINPAJA on STADIN FIXUKSEN suurimmalla palvelutarjonnalla oleva 11 nosturipaikan täydenpalvelun huippukorjaamo.
KESÄSIJAISKALUSTOMME! Polkupyörä, skootteri, avoauto ja 1000c moottoripyörä!
Asiakaspalvelun takaamiseksi nettisivuillamme on 24/7 avoinna oleva ajanvarauskalenteri ja kaikki ajanvaraukset tehdään netissä sähköisesti, EI PUHELIMITSE
Pyrimme vähentämään puhelukommunikaation minimiin ja näin parantaa palvelumme laatua ja nopeuttaa toimintaa. SOVI AINA AIKA TARJOUSKILPAILUN JÄLKEEN KÄTEVÄSTI NETTISIVUILTAMME
Tämän vuoksi emme tarjoa vapaata aikaa emmekä ota erikseen yhteyttä vahvistamisen jälkeen, vaan vapaan ajan voi varata ja tarkistaa jo ENNEN tarjouksen hyväksymistä nettisivustoltamme.
Auton jättäminen ja nouto onnistuu 24/7!
Hallin päässä on avaimelle jättöluukku ja noutoa varten lukollinen avainkaappi!(voimme laittaa jo päivällä sähköpostiin ennakkolaskun!)
KUN OLEMME SULJETTUJA JA MATKA EI JATKU / SIJASAUTONTARVE PUHELINNUMEROMME YHDISTYY HINAUSPALVELUUN!
RENKAAT JA RENGASHOTELLI!
Huollamme ja korjamme kaikkia automerkkejä! Huolto-ohjelmat ja auton tarpeet saamme selville Autodata- ja Bosch Esitronic järjestelmillä -unohtamatta jo kahdenkymmenen vuoden kokemustamme autoalalta!
HUOLLOISTA SAAT LEIMAT HUOLTOKIRJAAN, EI KATKEA TAKUUT EIKÄ VASTUUT!
Yrityksille laskutus kuluttajille myös lasku- ja osamaksumahdollisuudet (Innovoice).
Takuu työlle: 12 kk tai 15000 km
Takuu varaosille: 12 kk tai 15000 km
Noudatamme autoalan neuvottelukunnan (AUNE) laatimia moottoriajoneuvon korjausehtoja.
Asennamme myös asiakkaan omia osia.
Näissä tapauksissa on hyvä ottaa huomioon, että osatoimittaja on vastuussa koko homman sujumisesta. Esim. kytkinremontissa jos auto on levällään ja osat ovat väärät / puutteelliset, auton nosturille jääminen tai turha kasaaminen osien odottamisen ajaksi veloitetaan osatoimittajalta.
ITSE ASENNETUILLE OSILLE EI MYÖNNETÄ MITÄÄN TAKUUTA EIKÄ VIRHEVASTUUSTA.
Hyväksymällä tämän tarjouksen, sovimme seuraavaa:
1.Osatoimittajan on itse tultava tarkistamaan sopivuus asennushetkellä.
2.osan sopivuudesta vastaa osan toimittaja. Korjaamo ei pysty todentamaan osan sopivuutta kyseiseen autoon vaan asennamme asiakkaan pyynnöstä osat vaikka ne eivät olisi siihen autoon sopivia osia. Vaihdetun osan rikkontuminen ja siitä aiheutavat kaikki kulut on osatoimittajan vastuulla."
3. Asiakkaan omilla toimittamilla osilla tehty työ on täysin takuuton ja virhevastuuton.
lisätietoja: http://luiginpaja.fi/takuu
Noutopalvelun hinta:
alk 49€päivä
Sijaisauton hinta: alk 39€ päivä
Liikevaihtoluokka: 400 000 - 999 999 €
Henkilöstön määrä: 10 - 19 henkilöä
Rekisteröinnit
ALV-rekisteri
Kaupparekisteri
Ennakkoperintärekisteri
Verohallinnon perustiedot
Työnantajarekisteri
Luikku Timo Matti, Toimitusjohtaja: Toimitusjohtaja
Luikku Timo Matti, Hallitus: Varsinainen jäsen
Latikka Antti Iisakki, Hallitus: Varajäsen
Korjaamon yleisilme
Asiakaspalvelu
Hinta-arvion paikkansapitävyys
15.04.2024
LUIGINPAJA.FI
Hei,
Kiitos palautteesta.
Täysihuoltomme on meidän huipputuote ja emme jätä mitään asoita käymättä läpi.
Kerromme aina asiakkalle kaiken ja mikäli on tarve tietää esim. seuraavia, opastamme siinä:
-Merkkihuollon minimikohteet
-Katsastuksen minivaateet
-Toiminnan kannalta kriittiset kohteet
-Minivaateet ennen seuraavaa huoltoa
tms.
Jos auto huoletaan ja vioista / huoltotarpeista ja vastaavista jätetään suurin osa kertomatta, se on asiakkaan huijaamista.
Mitään vioista / huoltotarpeista ei pakkomyydä, vain kerrotaa mitä autolle kannattaa tehdä.
Terveisin LUIGINPAJA.FI -huoltotiimi
16.11.2023
LUIGINPAJA.FI
Hei ja kiitos palauteesta.
Pitkästi tarinaa, molemmin puolin käyty...
Meillä kaikkiin reklamaatioihin vastataan kyllä. Ensimmäiset sähköpostit olivat menneet puolin ja toisin spam-kansioon, mutta asia selvisi onneksi tämän palutteen myötä.
Autolle oli tehty tarjouspyyntö AUTOJERRY:n kautta, mutta asiakkalla oli lipsahtanut rekisteritunnus väärin. Laskimme tarjouksen annetulla rekkarilla (pikkuauto), jolloin pakettiauton huolto oli hieman eri luokkaa... Pakettiauton arvio huolloista olisi ollut alk.299 + isompi määrä kallimpaa öljyä, kalliimpi suodin, nesteiden täyttö ja pientarvikkeet yms. Eli auton korjaushinta oli aivan oikein, mutta asiakas oli olettanut että huollon hinta on kiinteä 199 €, vaikka tarjouksessa on selvästi maininta alkaen. Samoin teksti joka oli siirretty myös sähköiseen varaukseen.
Varmistamme huollon hinnan ennen töiden aloittamista, mutta tiedon perustuessa väärään rekisteritunnukseen virhettä ei saatu ajoissa korjattua.
Sijaisauto oli ollut vääriymmärrysten summa. Aika oli varattu aamulle ja firman logo (LUIGINPAJA.FI) tarra oli tutustumistarjouksen mukainen, joka laitetaan autoon kun työtä aloitetaan. Emme tienneet, että asiakas ei haluakkaan autoa myöhemmin, vaikka sen on varannut? Auto tuotiin edellisenä iltana sulkemisajan jälkeen. Jäi vielä sijaisauto auto seisomaan turhaan ruutuun päiväksi...
Asiakkaan sanoin:
"Kyseessä ei ole huonosti tehty työ"
"Kyseessä on tilanne, jossa veloitus ei ole tarjouksen mukainen"
Valitettavasti vain saimme tästä huijarin maineen: korjaamon jonne autoa ei kannata tuoda, olemme täysi huijaus, paikka joka ei vastaa reklamaatioihin!
p.s. Jos meiltä varaa ajan Smart For Twolle, voimme olla niin huijareita, että Porsche Carreran huoltaminen maksaakin meillä moninkertaisesti :)
Hyvää alkavaa talvea toivoittaa LUIGINPAJA.FI tekijät!
27.03.2023
LUIGINPAJA.FI
Hei ja kiitos palautteesta!
Tarkennan vielä, että ko. sijaisautossa oli vielä katsastuksen ajo-aikaa jäljellä, eli auto ei ollut ajokiellossa. Ko. auton leimahylky (etujarrulevyt) oli korjattu välittömästi, mutta auto on ollut ajossa sen jälkeen niin tiuhaan, että ei ehditty jälkinäyttää sitä ajallaa -suutarin lapsilla ei aina ole kenkiä.
Saimme palautteen tästä ja sulista ja heti kun ehdittiin, auto käytettiin konttorilla ja sulat uusittiin. Eli nyt ko. sijari palvelee taas virheettömänä seuraavaa asiakasta.
Valitettavasti kaikki asiakkaat eivät kerro sijaisautojen puutteista ja emme itsekkään niitä huomaa, jos auto lähtee välittömästi uudelleen ajoon.
Jostain syystä mm. lumiharjoja ja parkkikiekkoja menee USEITA talven aikana, vaikka ne aina autoon laitetaan....
HYVÄÄ ALKAVAA KEVÄTTÄ: T:LUIGINPAJAN KORJAUSTIIMI!
25.10.2022
LUIGINPAJA.FI
Hei, ja kiitos palautteesta.
Tällä kertaa kävi valitettavasti meillä työvirhe. Voisin sanoa että tekevälle sattuu, mutta se ei ole riittävä selitys.
Mekaanikko joka teki ko. huollon, purki pohjapanssarin irti, ohjeen mukaan.
Huollon lisätyöt suoritti aikataulun vuoksi toinen mekaanikko ja pohjamuovin asennus oli jäänyt häneltä epähuomiossa pois.
Jos muovin paloja yms. purettaisiin lattialle, ei asiakas huomaisi osan puutosta välttämättä ollenkaan;
välttäkseemme tälläisiä virheitä, tai vielä pahempia vahinkoja, autosta puretut osat laitetaan AINA autoon suojattuna (ettei auto likaannu).
Näin ollen pohjamuovi löytyi hienosti (valitettavasti vasta asiakkaan toimesta) auton kyydistä, mutta ei kuitenkaan paikaltaan.
Suoja kiinnitettiin tietenkin odottaessa paikalleen pahoittelun kera.
T: LUIGINPAJAN RUUVAAJAT
13.06.2022
LUIGINPAJA.FI
Hei ja kiitos palautteestanne.
Asiakas toimitti meille irtorenkaat & vanteet Audi E-tron (vm2020).
Työtilauksessa hän pyyti, että asentaisimme uudet paineanturit hänen tuomiin vanteisiin.
Varmistamme aina anturikoodaustesteristä, että ko. auton mallisarjaan meillä voi anturit koodata:
https://luigiver.luikku.fi/tml/8c8730f242db/15a109e6bb41.jpg
ja kuten kuvasta näkyy, Audi E-Tronin mallisarja tukee rengaspaineantureita.
Antureiden alkuperäisnumero ko. automalliin oli 5Q0907275B
Kun rengas-vannepaketti oli asennettu autoon alle, olimme tekemässä antureiden koodaamista autoon.
Koodaaminen ei onnistunut, sillä ko. E-tronissa ei ollut rengaspaineantureilla toimivaa järjestelmää, vaan tässä mallissa varusteeksi on valittu ABS-kehältä renkaan nopeuden lukema järjestelmä.
Asiakas on tilannut anturit irtovanteisiin, joten meillä ei ole ollut mahdollisuutta tarkistaa autosta varustetasoa.
Asiakas ei myöskään missään kohtaa kysynyt mitään antureista, joten silloin hänellä on itsellä ollut tarvittava (mutta virheellinen) tieto osien tilaamiseen.
Asiakas halusi perua kaupan antureista ja kerroimme tämän olevan mahdollista.
Kerroimme myös, että antureista ei voida hyvittää täyttä hintaa, sillä ne ovat olleet vanteissa kiinni.
Auton renkaiden irroitus autosta, kumien purkaminen, tasapainoittaminen ja uudelleen asennus autoon (isot 20” renkaat) ovat kustannukseltaan niin suuret, että kiinni olleista antureista saatu hyvitys olisi pienempi kuin työkulut.
Antureiden irroittaminen ja hyvittäminen olisi maksanut tuolloin enemmän, joka ei ollut enään järkevää suorittaa.
Valitettavasti tässä tapauksessa asiakas on itse tilannut virheellisesti ja joutui näin ollen maksamaan asiasta aiheutuneet kulut.
Vastaamme kyllä virheistämme, mutta tässä tapauksessa me emme olleet tehneet virhettä.
Hyvää kesää toivottaa LUIGINPAJA.FI
11.03.2022
LUIGINPAJA.FI
Hei ja kiitos palautteestanne.
Autoon tehtiin: huolto ja korjauksia paljon: jouset, alustan osia, jarruja yms. Matkana varrella 19v / 400tkm ajettuun autoon tuli ongelmia mm. renkaat olivat kudosvikaiset (ajokielto), takajarrusatulat olivat jumissa (ei voinut koota) yms. ongelmia, joista KAIKISTA asiakkalle ilmoitettiin, mutta koettiin silti kohtuuttomaksi ja kalliiksi.
Autoa korjattiin yhteensä yli 3000€ edestä ja auto katsastettiin sovitusti. Autoon jäi vielä sovitusti paljon ongelmia, kaikkia ei edes korjattu.
Autoon jäi kaksi isoa ongelmaa, joista asiakkalle kerrottiin:
1. Auton huoltoväli oli ylitettty YLI 50000km ja näissä tapauksissa MB mittaristo EI enää anna nollata huoltovaloa -> auto vaatii ns. merkkiliikekäynnin ja asiaa voi yrittää korjata ohjelmoinnilla tai pahimmillaan mittariston uusinnalla. Ei ole korjaamon vika, jos auton huoltovälit ylitetään järjettömästi ja laskuri sekoaa / hajoaa
2. Auton ABS-Yksikkö (SBC-yksikkö) on tiensä päässä. Yksikkö herjaa jarruvikaa ja autoon on uusittava SBC yksikkö, joka on muutaman tuhannen euron osa. MB:llä on näistä ollut jatkotakuu / GW / kampanja ja suosittelimme asiakasta ottamaan yhteyden MB:n merkkiedustukseen. Auto herjasi alunperin "brake wear limit" -vikaa joka korjattiin: edestä puuttui anturit ja taakse piti uusi kaikki jarrut,. Kun tämä herja saatiin pois, tuli koelenkillä seuraava vika: SBC. Vikaa ei saa tehtyä päälle, (asiakas epäili meidän rikkoneen ja aiheuttaneen ko. koodin) se on auton laskurin oma päätös milloin valo syttyy. Tämän asian voi halutessaan varmistaa MB:ltä tai googlaamalla "mercedes sbc"
Hyvää alkavaa kevättä toivottaa LUIGINPAJA.FI
17.09.2021
LUIGINPAJA.FI
Hei,
kiitos palautteesta.
Olemme jättäneet yhteydenottopyynnön Jaakolle, haluaisimme oikaista virheelistä ymmärrystä mitä tässä on selvästikkin tapahtunut.
Kirjoitamme vasta tämän jälkeen vastineen tänne.
17.09.2021
LUIGINPAJA.FI
Hei,
kiitos palautteesta.
Olemme jättäneet yhteydenottopyynnön "Pettyneelle" , haluaisimme oikaista virheelistä ymmärrystä mitä tässä on selvästikkin tapahtunut.
Kirjoitamme vasta tämän jälkeen vastineen tänne.
15.07.2021
LUIGINPAJA.FI
Hei,
kiitos palautteesta.
Olemme jättäneet yhteydenottopyynnön Joelille, haluaisimme oikaista virheelistä ymmärrystä mitä tässä on selvästikkin tapahtunut.
Kirjoitamme vasta tämän jälkeen vastineen tänne.
17.09.2021
LUIGINPAJA.FI
Hei,
kiitos palautteesta.
Olemme jättäneet yhteydenottopyynnön "Nyymille", haluaisimme oikaista virheelistä ymmärrystä mitä tässä on selvästikkin tapahtunut.
Kirjoitamme vasta tämän jälkeen vastineen tänne.
17.09.2021
LUIGINPAJA.FI
Hei,
rengasruuhkan ollessa pahimmillaan, valitettavasti joskus aikataulut pettää, vaikka kaikkemme tehdään.
Harmillista jos tämä tiputti kaksi tähteä pois :(
Mutta kaikki muu meni "tuubiin" ja renkaat pyörii taas auton alla.
Terveisin LUIGINPAJA.FI huoltotiimi.
17.09.2021
LUIGINPAJA.FI
Hei,
Täysihuoltomme kertoo auton TODELLISEN tilan.
Huollon läpikäynnin jälkeen soitettiin, kuten AINA teemme joka asiakkalle. Kerrottiin mitä autosta löytyi. Mitään lisätyötä ei meidän vuoksi tarvitse tehdä.
Autoon tehdään vain asiakkaan kanssa sovitut lisätyöt + korjaukset. Ketään ei tarvi totuudella huijata. Ei nuoria friiduja, leskiä tai vanhoja muorejakaan.
Harmillista, että tämä totuuden määrä tiputti meiltä kaksi tähteä pois. Huolto meni kuten piti ja vain sovitut työt tehtiin.
Terveisin LUIGINPAJA.FI huoltotiimi
17.09.2021
LUIGINPAJA.FI
Hei ja kiitos palautteestanne.
Aika varattu poikkeuksellisesti puhelimitse ja työmääräimeen (josta asiakkallekkin jää aina kopio) oli kirjattu: tulee "ti 8.00 ja valmis 17.00". Suosittelemme sähköistä ajanvaraustammme, jossa asiakas saa aina varauksesta vielä vahvistuspostin.
Täysihuolto-ohjelmassa tarkistetaan peräkontista: varoituskolmio, ensiapulaukku ja renkaanpaikkasarjan päiväys. EA laukkuhan oli vanhentunut jo 2/2012 ja emme löytäneet renkaanpaikkaussarjaa täydestä kontista (tästä jäi maininta huollon listaan)
Valitettavasti päivä oli ollut ruuhkainen, puhelinpalvelussa on voinut olla ruuhkaa. Jos olemme ruuhkassa, kannattaa jättää sähköposti: www@luiginpaja.fi
Autoon tehtiin sovittu Täysihuolto, jonka hinta ei muuttunut yhtään. Autoa läpikäydessä vastaan tuli, että autosta on lähes kaikki huoltokohteet "pitkänä" ja niistä soitetaan AINA asiakalle. Tästä sovittujen lisätöiden hinta ei muuttunut.
Toki pelkkä huollon läpikäynti on eri asia kuin useiden lisäkohteiden suorittaminen.
Pahoittelemme huonoa puhelintavoitettavuutta, mutta auto täydessä kunnossa ja matka jatkui ennakkoon sovitun aikataulun mukaisesti!
Terveisin LUIGINPAJA.FI huoltotiimi!
17.09.2021
LUIGINPAJA.FI
Hei,
hieman vajaa palute?
Olisime kovasti halunneet tietää, miksi olimme vain kolmen tähden arvoisia?
TAVOITTEEMME ON AINA SUORIUTUA VÄHINTÄÄN VIIDEN TÄHDEN EDESTÄ!
Terveisin LUIGINPAJA.FI huoltotiimi.
17.09.2021
LUIGINPAJA.FI
Hei,
kiitos palautteesta.
Olemme jättäneet yhteydenottopyynnön Mikaelille, haluaisimme oikaista virheelistä ymmärrystä mitä tässä on selvästikkin tapahtunut.
Kirjoitamme vasta tämän jälkeen vastineen tänne.
17.09.2021
LUIGINPAJA.FI
Hei,
kiitos palautteesta.
Olemme jättäneet yhteydenottopyynnön Kaijalle, haluaisimme oikaista virheelistä ymmärrystä mitä tässä on selvästikkin tapahtunut.
Kirjoitamme vasta tämän jälkeen vastineen tänne.
17.09.2021
LUIGINPAJA.FI
Hei, ja kiitos palautteestanne.
Mekaanikkomme ovat ammattitaitoisia ja haluaisivat myös työrauhan.
Tyly kokemus oli tullut asiakkalle siitä, että hänen antamat neuvot eivät olleet tarpeellisia ja työturvallisia renkaavaihdon yhteydessä.
Mekaanikko on vastuussa renkaanvaihdosta; sekä työsuoritteesta, että jälkivastuusta. Tällöin mekaainkon on johdettava kokonaisuutta.
Pahoittelemme negatiivista kokemusta ja suosittelemme asiakasta odottamaan odotustilassamme, niin jää vain hyviä kokemuksia.
Renkaat vaihdettiin auton kuitenkin virheettömästi, vähintään viiden tähden arvoisesti ja matka jatkui taas!
Terveisin LUIGINPAJA.FI huoltotiimi
17.09.2021
LUIGINPAJA.FI
Hei,
harmi että ruuhkainen renkaanvaihto laski tähdet kolmeen, mutta kaikki onnistui kuitenkin!
Joten eikun talvea kohti!
Terveisin LUIGINPAJA.FI huoltotiimi!
17.09.2021
LUIGINPAJA.FI
Hei, ja kiitos palautteestanne.
Tällä kertaa ei pidä haukkua työntekijöitä kun olin itse "puikoissa" , joka vaiheessa.
Asiakaan kanssa sovitiin aika ennakkomaksetuille talvirenkaille ja sitten kävi allekirjoittaneella inhmillinen virhe:
renkaat oli jäänyt tilaamatta (97 % renkaistamme tulee oman tukkurin kautta), vaikka asiakas oli ne maksanut.)
Ilmoitin asiasta asiakkalle heti kun hän oli aamulla tuomassa autoa ja pahoittelin virhettäni.
Sovittiin uusi aika ja sitten homma onnistui, kuten pitää.
Tämä käynnin jälkeen asiakas palasi vielä kertomaan, että rengaspainevalonnan valo oli syttynyt hetken ajon päästä;
Rengapainevalvontajärjestelmän opettaminen / kalibrointi on auton käyttäjän vastuulla. Ohjeistus on kerrottu käyttöohjekirjassa. Renkaiden vaihtoon EI kuulu TPMS:n opettamista / kalibrointia. Tämä voidaan tehdä auton käyttäjän puolesta, käyttäjän pyynnöstä. Opettaminen / kalibrointi alk. 20 € riippuen järjestelmän toiminnasta.
Suoritimme tämän auton käyttäjän toimenpiteen vielä tarjoushintaan, 15 € asiakkaalle. Kyseessä on valitettavasti lisätyö. Aina kun irroitamme autosta renkaita, laitamme auton rattiin tarran, jossa tämä asia on selostettu asiakkaalle, sekä muistutamme renkaiden jälkikiristyksestä!
PYRIMME AINA ***** 5 TÄHDEN SUORITUKSEEN! Pahoittelemme huonoa kokemusta.
Terveisin LUIGINPAJA.FI / LUIGI.
17.09.2021
LUIGINPAJA.FI
Hei, ja kiitos palautteesta!
Pahoittelemme ruuhkahuippua. Viikottain asiakaskontakteja (autoja hallissa) käy 50 - 100kpl , riippuen kaudesta.
Välillä vain kaikki ei vain mene aikatauluu ja tulee hidastuksia. Emme voi edellistä työtä keskeyttää, ennekuin se on valmis.
Pahoittelemme, että odotusta tuli ja tämä tipautti tähtemme kolmoseen :(
Mutta kiitos kehuista ja kommenteista, parhaamme yritämme AINA!
Terveisin LUIGINPAJA.FI huoltotiimi.
17.09.2021
LUIGINPAJA.FI
Hei,
kiitos palautteesta.
Olemme jättäneet yhteydenottopyynnön Jarille, haluaisimme oikaista virheelistä ymmärrystä mitä tässä on selvästikkin tapahtunut.
Kirjoitamme vasta tämän jälkeen vastineen tänne.
17.09.2021
LUIGINPAJA.FI
Hei,
autolle oli varattu öljynvaihto, joka on alk. 69€. Tarjouksen sisältö on ollut seuraava: https://luiginpaja.fi/oljynvaihto/
"4 litraa öljyä 5W40 Täyssynteettistä moottoriöljyä ja sen vaihto. Öljyproppuun tarvittaessa uusi tiiviste. Perushintainen öljynsuodatin ja sen vaihto (Perushintainen öljynsuodatin on 10 e)
TARJOUKSEEN EI KUULU 4 LITRAA YLITTÄVÄ OSUUS, SE VELOITETAAN ERIKSEEN!
Huomioitava öljyn laatuluokka! Mikäli moottorin laatuvaatimus on suurempi kuin ko. öljyn, tarjousöljyä ei voi käyttää.
Tämä Astran moottori olikin vaativa;
-Öljymäärä oli 5 litraa ja vaade oli DEXOS 2 öljy -> perusöljy ei käy!
-Öljysuodatin oli myös erittäin erikoinen ja kallis MAHLE 148-OX1058D, melkein 35 €
Öljynmäärästä, laatuluokkaerosta ja suodattimesta informoitiin hommaa aloittaessa.
Luovutushetkellä tulimme vielä vastaan KOKO TYÖN OSUUDEN, mutta silti asia jäi selvästi harmittamaan.
PYRIMME AINA ***** 5 TÄHDEN SUORITUKSEEN! Pahoittelemme huonoa kokemusta.
Terveisin LUIGINPAJA.FI huoltotiimi
17.09.2021
LUIGINPAJA.FI
Hei,
valitettavasti sanomattomuudella emme voi kehittää toimintaamme :(
-Autoon tehtiin täysihuolto
-Samoin ennakkoon sovitut lisätyöt
-Lisätöistä soitettiin asiakkalle
Auto valmistui saman päivänä kuten sovitiin... Mielestämme kaikki meni viiden tähden mukaan, mutta asiakas koki toisin.
Asiasta ei ole reklamoitu mitenkään.... Toivottavasti kaikki on hyvin ja palaatte asiaan jos on tarvetta!
Terveisin LUIGINPAJA.FI huoltotiimi
17.09.2021
LUIGINPAJA.FI
Hei,
autoon tehtiin täysihuolto, tarjouksemme 199 €
Tarjouksen sisältö: Auton perusteellinen läpikäynti + öljynvaihto. 4 litraa öljyä 5W40 Täyssynteettistä moottoriöljyä ja sen vaihto. Öljyproppuun tarvittaessa uusi tiiviste. Perushintainen öljynsuodatin ja sen vaihto (Perushintainen öljynsuodatin on 10 e)
Loppulaskuun tuleva pientarvikelisä ja huoltoon tulevat nesteet eivät tietenkään ole mukana hinta-ARVIOSSA.
Asikaan allekirjoittamassa työmääräimsessä on allekirjoituksen yläpuolella kohta, missä voi ruksia, mikäli ei halua nesteiden täyttöä.
Huoltoon kuuluu kaikkien nesteiden tarkistaminen ja lisääminen, mikäli asiakas ei halua jotain työvaihetta jättää pois.
Näin ollen kokonaishinta pomppasi 199 € -> 218 €
Jos asiaa tulkitaan vielä juridisesti, hinta-arvio saa ylittyä ilmoittamatta 15% eli emme olleet edes lähellä tätäkään rajaa.
Emme halua neagtiivisia palautteita lasinpesunesteestä. Jos ei haluta nesteiden täyttöä, siitä voi meille mainita. Mekaanikohan on tyytyväinen, kun on huollossa yksi työvaihe kirjauksineen vähemmän :)
Ja meidän lasinpesuneste on sitä tehokasta etanolia (ei myrkyllistä Metanolia tai jotain -5 kestävää laihaa seosta eikä mitään kukkaistuoksua),
eli kyllä sitä varmasti saa vielä halvemmalla jos vaan jaksaa etsiä tai lantrailla.
Valittettavaa että tämä laskee muuten virhettömästi tehdyn huollon tähdistön viidestä kahteen :(
PYRIMME AINA ***** 5 TÄHDEN SUORITUKSEEN! Pahoittelemme huonoa kokemusta.
Terveisin LUIGINPAJA.FI huoltotiimi
17.09.2021
LUIGINPAJA.FI
Hei ja kiitos palautteestanne!
Olimme tarjonneet teille laadukasta ja laajaa TÄYSIHUOLTOA, emme valmistajan suppeaa huoltoa.
Lue lisää asiasta: https://luiginpaja.fi/huoltovertailu/ Huoltotarjouksessa kerromme mm:
* * * LUETHAN TÄMÄN VAKIOPOHJAISEN HUOLTOTARJOUSVIESTIN HUOLELLISETI! * * *
Suosittelemme autoonne vähintään TÄYSIHUOLTOA ALK. 199 € * + SIJAISAUTO VELOITUKSETTA **
***HYVÄKSYMÄLLÄ TÄMÄN TARJOUKSEN SITOUDUT TUTUSTUMAAN HUOLLON SISÄLTÖÖN: luiginpaja.fi/huolto***
Olitte valinneet itse vielä laajemman SUPERHUOLLON, joka kertoo auton TODELLISEN tilan
Kun auto oli käyty läpi, soitamme AINA asiakkalle, kuten tälläkin kertaa.
Suoritimme täysin oikeaoppisesti pyytämänne työtilauksen ja auto tuli meidän osalta täyteen kuntoon.
Työntekijämme ovat myös ihmisiä, joille sattuu vahinkoja. Jos öljyä on mennyt tippa ohi ja sitä ei ole pyyhitty, kyseessä on työvirhe.
Huomautamme mekaanikkoa aina suullisesti, jos jotain vastaavaa tapahtuu ja he saavat AINA itse siivota mahdolliset jäljet asikkaan läsnäollessa.
Kyllä se opettaa olemaa siisti, kun joutuu niska punaisena puunaamaan kun vieressä on tuohtunut asiakas. Eipä tee sitä vahinkoa enää toista kertaa.
Valitettavasti ette tätä opetustilaisuutta luoneet mekaanikollemme, mutta suullisesti kävin kyllä huomauttamassa asiasta välittömästi huollon jälkeen.
PYRIMME AINA ***** 5 TÄHDEN SUORITUKSEEN! Pahoittelemme huonoa kokemusta.
Terveisin LUIGINPAJA.FI huoltotiimi
15.05.2019
LUIGINPAJA.FI
Hei,
ja kiitos palautteestanne.
Osuitte rengassesongin pahimpaan hetkeen ja rengasmiehemme oli pahasti ruuhkautunut. Pyrimme kuitenkin hoitamaan jokaisen auton loppuun, vaikka ruuhka-aikaan renkaanvaihtoon on varattu vain puoli tuntia renkaanvaihtoon. Pitkin päivää oli muillakin asiakkailla ongelmia: rikkinäisiä lukkopultteja, puhjenneita renkaita yms. ongelmaa mitä vastaan tuli. KAIKKI SAATIIN TEHTYÄ, emme jättäneet ketään pulaan :)
Kun toitte autoa n. klo 14:00, työnjohtajamme Mika ilmoitti teille välittömästi, että olemme n. ½h myöhässä aikataulusta.
Teidänkin autossa vanteet olivat niin jumissa navoissa, kuten itsekkin sanoitte, että ette saaneet niitä edes autosta irti -> tämän vuoksi operaatio oli pitkä (ja aamulla jo ennen klo 6 aloittaneen rengasmiehenkin jalat olivat jo hieman hapoilla kun päivän ruuhkaan vuoksi ruokataukokin oli jäänyt väliin)
Vaikka meilläkin meni työssä tunti aikaa (että saimme vanteet hakattua irti rikkomatta niitä), emme veloittaneet teiltä kuin sovitun nettivaraushinnan eli 20 €, koska olimme itse myöhässä. Itse renkaanvaihtotyö oli vähintään nelinkertainen, kun jokainen vanne oli TOTAALIJUMISSA navoissa.
Mutta jumiintuneet renkaat saatiin vaihdettua halvalla ja matka jatkuu!
Hyvää alkavaa kesää toivottaa LUIGINPAJA.FI huoltomiehet :)
07.05.2019
LUIGINPAJA.FI
Hei,
ja kiitos palautteestanne.
Pahoittelut, että teille jäi huono mielikuva kokonaisuudesta.
Valitettavasti autosta löytyi tarjotun huollon lisäksi paljon muutakin korjattavaa huollettavaa. Tämä on nostanut kustannukset alkuperäisestä arviosta kolminkertaiseksi.
Valitettavasti emme tiedä huoltoa tarjotessa, mitä kohteita autoon on aiemmin todellisuudessa vaihdettu –tai jätetty vaihtamatta. Samoin mm. jarrujen kunto selvisi vasta huollon läpikäynnissä
Lisätöitä olivat:
-Raitissuodin, uusinta (vaihtoväli täynnä)
-ilmansuodatin uusinta (vaihtoväli täynnä)
-Sytytystulpat, uusinta (vaihtoväli täynnä)
-Jarrunesteet uusinta (vaihtoväli täynnä)
-Ilmastointihuolto (huoltoväli täynnä)
-Vas.ajovalopolttimon vaihto, + valojen suuntaus
- Etu- ja takavilkkupolttimot uusittu (oli liian vaaleat)
-Etujarrulevyt + palat uusinta (levyt alamitassa)
-Renkaiden kausivaihto
Huolletuissa kohteissa oli tullut vaihtovälit täyteen ja mm. jarrulevyt olivat kuluneet liianohuiksi (turvallisuusriski).
Autonne on nyt hyvässä kunnossa ja huoltotyöt ovat ajan tasalla. Seuraava huolto onkin sitten paljon pienempi.
Hyvää alkavaa kesää toivottaa LUIGINPAJA.FI huoltomiehet :)
15.05.2019
LUIGINPAJA.FI
Hei,
ja kiitos palautteestanne.
olitte valinneet vakiotarjouspohjamme öljyvnvaihdosta ja ilmeisesti ette ehtineet tutustumaan tarjouksen sisältöön:
"ÖLJYNVAIHTOTARJOUS 69 € !
Tarjoukseen kuuluu: 4 litraa öljyä 5W40 Täyssynteettistä moottoriöljyä ja sen vaihto. (Mikäli käytetään Longlife-öljyä, hinta on 81€). Öljyproppuun tarvittaessa uusi tiiviste. Öljynsuodatin ja sen vaihto
TARJOUKSEEN EI KUULU 4 LITRAA YLITTÄVÄ OSUUS, SE VELOITETAAN ERIKSEEN!"
Huomioitava öljyn laatuluokka! Mikäli moottorin laatuvaatimus on suurempi kuin ko. öljyn, tarjousöljyä ei voi käyttää."
Tarkistimme auton öljyn määrä ja laatuluokkavaateen ja ilmoitimme ennen öljynvaihtoa (heti autoa tuotaessa) tarkemman hinnan.
Mutta nyt autossa on oikeat öljyt ja oikea määrä!
Hyvää alkavaa kesää toivottaa LUIGINPAJA.FI huoltomiehet :)
17.09.2021
LUIGINPAJA.FI
Hei ja kiitos palautteestanne!
Olimme tarjonneet teille laadukasta ja laajaa TÄYSIHUOLTOA, emme valmistajan suppeaa huoltoa.
Lue lisää asiasta: https://luiginpaja.fi/huoltovertailu/ Huoltotarjouksessa kerromme mm:
* * * LUETHAN TÄMÄN VAKIOPOHJAISEN HUOLTOTARJOUSVIESTIN HUOLELLISETI! * * *
Suosittelemme autoonne vähintään TÄYSIHUOLTOA ALK. 199 € * + SIJAISAUTO VELOITUKSETTA **
***HYVÄKSYMÄLLÄ TÄMÄN TARJOUKSEN SITOUDUT TUTUSTUMAAN HUOLLON SISÄLTÖÖN: luiginpaja.fi/huolto***
Kun auto oli käyty läpi, soitamme AINA asiakkalle, kuten tälläkin kertaa.
Suoritimme täysin oikeaoppisesti pyytämänne työtilauksen ja auto tuli meidän osalta täyteen kuntoon.
PYRIMME AINA ***** 5 TÄHDEN SUORITUKSEEN! Pahoittelemme huonoa kokemusta.
Terveisin LUIGINPAJA.FI huoltotiimi
17.09.2021
LUIGINPAJA.FI
Hei ja kiitos palautteesta!
Aina ei pysty aloittamaan "oikeasta vaiheesta"
Monesti käy niin, että kysytään miksi ihmeessä umpio irroitettiin pienen työn vuoksi?
Nyt ensin yritimme umpio paikallaan...
PYRIMME AINA ***** 5 TÄHDEN SUORITUKSEEN! Pahoittelemme huonoa kokemusta.
Terveisin LUIGINPAJA.FI huoltotiimi
17.09.2021
LUIGINPAJA.FI
Hei ja kiitos palautteesta!
Välillä on kiirettä ja tämä varmasti sekoittaa pakkaa...
Hommat tuli kuitenkin tehtyä ja auto kunnossa!
PYRIMME AINA ***** 5 TÄHDEN SUORITUKSEEN! Pahoittelemme huonoa kokemusta.
Terveisin LUIGINPAJA.FI huoltotiimi
17.09.2021
LUIGINPAJA.FI
Hei ja kiitos palautteesta.
Täysihuoltomme kertoo auton TODELLISEN tilan.
Huollon läpikäynnin jälkeen soitettiin, kuten AINA teemme joka asiakkalle. Kerrottiin mitä autosta löytyi. Mitään lisätyötä ei meidän vuoksi tarvitse tehdä.
Autoon tehdään vain asiakkaan kanssa sovitut lisätyöt + korjaukset. Ketään ei tarvi totuudella huijata.
Harmillista, että tämä totuuden määrä tiputti meiltä kolme tähteä pois. Huolto meni kuten piti ja vain sovitut työt tehtiin.
TAVOITTEEMME ON AINA SUORIUTUA VÄHINTÄÄN VIIDEN TÄHDEN EDESTÄ!
Terveisin LUIGINPAJA.FI huoltotiimi
17.09.2021
LUIGINPAJA.FI
Hei ja kiitos palautteesta.
Autoa nostaessa kuului "pamaus" ja huomasimme takajousen olevan poikki.
Ei jousta saa mitenkään rikottua.
Harmillista että tämä jousen hajoamisen ajankohta tiputti meiltä kaksi tähteä pois.
TAVOITTEEMME ON AINA SUORIUTUA VÄHINTÄÄN VIIDEN TÄHDEN EDESTÄ!
Terveisin LUIGINPAJA.FI huoltotiimi
17.09.2021
LUIGINPAJA.FI
Hei ja kiitos palautteesta.
Huollon läpikäynnin jälkeen soitettiin, kuten AINA teemme joka asiakkalle. Kerrottiin mitä autosta löytyi.
Autoon tehdään vain asiakkaan kanssa sovitut lisätyöt + korjaukset.
Vanhan järjestelmän kankeuden vuoksi työvaiheita usein "niputettiin" ja siksi erittely oli huono. Tämä korjaantui meillä v .2019.alusta.
Harmillista, että tämä tiputti meiltä kolme tähteä pois. Huolto meni kuten piti ja vain sovitut työt tehtiin.
TAVOITTEEMME ON AINA SUORIUTUA VÄHINTÄÄN VIIDEN TÄHDEN EDESTÄ!
Terveisin LUIGINPAJA.FI huoltotiimi
26.06.2018
LUIGINPAJA.FI
Hei ja kiitos palautteesta.
1. Tarjouspyynnössä oli vikakoodien lukeminen (29€) ja tämä työ tehtiin perjantaina 25.5 kuten oli sovittu, sovittuun hintaan
2. 25.5 PE klo 8:38 ilmoitettu, että kyseessä sytytyskatkos 3-sylinteissä. Suosittelimme ensin huolto-osien kunnon varmistamista (sytytystulpat, ettei käytetä rahaa turhaan vianetsintään). Ilmoitettu tämän kulun olevan töineen&osineen 99€ ja as. kysyi voiko auton noutaa illalla/viikonloppuna.
3. 25.5 klo 12:21 ilmoitettu, että tulpat eivät korjanneet vikaa ja jouduimme jatkamaan vianetsintää. Kysytty samalla onko tarvetta sijaisautolle viikonlopulle, ei ollut. Varmisitmme ohivuotomittauksella, ettei moottorissa ole mekaanista vikaa 3-sylinterissä. Tilasimme puolayksikön + puolanjohdot (vaihdettava yhtaikaa) ja näiden saaminen menee maanataille.
4. 28.5 MA klo 12:07 ilmoitettu, että osat tulevat vasta iltapäiväkuormassa ja ilmoitetaan heti kun auto on korjattu ja koeajettu.
5. 28.5 klo 14:22 ilmoitettu, että auto on valmis
6. 28.5 klo 14:55 Asiakas ilmoitti, että noutaa auton vasta huomenaamulla
Lopullinen lasku oli luvattu vikakoodien luku (29e), ilmoitettu tulppien vaihto (99e), sekä ilmoitettu vianetsintä: (sis. ohivuotomittaus) sekä puolapaketin&johtojen vaihto, koodien luku korjauksen jälkeen ja koeajo yhteensä osineen vajaa 350 e (osien osuus 239 €).
Vaikka olemme Fixuskorjaamo, emme tilaustuotteita saa klo 12:00 jälkeen samalle päivälle.
Alkuperäiset tulpat olisivat olleet 104,80 € (03F905600A x 4) , puolapaketti olisi ollut 219 € (032905106F) ja johdot (03F905430D, E, F ja L) n. 117 € eli yhteensä. 441 € (eli rahteineen 150 € enemmän). Samoin kaikkia tulpanjohtoja ei olisi ollut VV-Auton suurasiakasmyynnissä "hyllyssä", jolloin niiden saaminen olisi venähtänyt tiistaille. Tarjosimme asiakkaalle parempaan aikatauluun halvemmat tarvikeosat.
Alkuperäisessä tarjouksessa asikaan kuvaukseen: "EPC palaa =moottoriohjauksessa häiriö" olemme ilmoittaneet seuraavasti:
"Vian selville saaminen vaatii aluksi vikakoodien lukemisen: vikakoodien lukeminen autosta (yksi yksikkö / järjestelmä) + tulostaminen + nollaus 29 € (Kaikkien yksikköjen vikakoodien lukeminen, tulostaminen + nollaaminen 49€)
Välttämättä vikakoodia ei ole / vikakoodi ei kerro mahdollista vianaiheuttajaa suoraan. Tällöin on tehtävä vianetsintää (tuntitöinä)
HUOM! Vaikka auto antaa vikakoodin esim. ilmamassamittari, se on VAIN auton tuottama vikailmoitus. On aina mahdollista, että vika on jossain muualla, kuten johtosarja"
-Luigi-
26.06.2018
LUIGINPAJA.FI
Hei ja kiitos palautteesta.
Haluaisimme kovasti kuulla, miksi saimme huollosta vain kaksi tähteä?
Huollon hinta-arvio (199 €) oli autoon menevän öljymäärän (ja nesteiden täytön myötä) hieman korkeampi (228 €), joista öljyn osuus kerottiin ennen auton tuomista.
Kaikista huomatuista lisatöistä soitimme ja sovitusti työt tehtiin sovittuun hintaan saman päivän aikana?
Korjauksen ajan oli tarralla ilmainen sijaisauto.
-Luigi-
17.09.2021
LUIGINPAJA.FI
Hei ja kiitos palautteesta.
Valitettavasti hyvä ja halpa ei ole samassa paketissa.... Tarjoamme edulliset sijaisautot, tarralla jopa ilmaiset!
Tämän vuoksi ne eivät aivan ole pari vuotta vanhoja,.. lähempänä paria kyymmentä...
Tietty jos siirrytään merkkiliikeen sijaiautohintoihin (monessa paikassa alkaen 99 €) niin voisihan sitä ostaa vaikka yhden uuden auton!
Harmillista, että tämä vei KAKSI tähteä muuten virheettömästä työsuoritteesta!
TAVOITTEEMME ON AINA SUORIUTUA VÄHINTÄÄN VIIDEN TÄHDEN EDESTÄ!
Terveisin LUIGINPAJA.FI huoltotiimi
06.04.2018
LUIGINPAJA.FI
Hei, ja kiitos palautteesta. Auton alustassa oli kolarivaurio. Autoon oli aluperin varattu vain taka-akselin helan vaihto. Helaa ei voinut vaihtaa kun auto oli korin päästä solmussa. Asiakkaalle ilmoitettiin joka välissä ja hankittiin alustaan purkuosia. Taka-akselisto piti purkaa pois, koria suoristaa autorobotilla, joten ilmotimme selvästi että tarkka hinta ei ole tiedossa. Arvioimme ennen purkaamista että tämän korjaaminen on 300-700e mutta tämänkin muutoksesta ilmoitimme kun autoa tehtiin. Lopullinen hinta oli 940 € purkaamo-osien kanssa. Tämän jälkeen auton kulmia ei saatu kuntoon alkuperäisessä paikassa. (auto meni sinne "takuukulmiin") Seuraavalla kerralla autosta jouduttiin säätämään sellaisia kulmia, joissa ei ole säätöjä (takacamber, eri puoli kuin kolari), ja vasen Etucaster. Sekä etucamner ja taka-auraukset.. Kaikki arvot olivat metsässä. Sen lisäksi autoon tehtiin katsastuskäyttö, ja jälkinäyttö muusta viasta. Nämä korjaukset tingittiin yhteensä 500€:oon katsastusmaksuineen ja käyttöineen (näiden osuus n.160€). Auto saatu moitteitta leimaan. Oli kyllä iso vika ja kallis korjata.
17.09.2021
LUIGINPAJA.FI
Hei ja kiitos palautteesta.
Lisätyöt ja uudet asiat eivät kuulu alkuperäiseen tarjokseen.
Harmi, että tästä menetettin kaksi tähteä, vaikka auto on muuten korjattu virheettömästi!
TAVOITTEEMME ON AINA SUORIUTUA VÄHINTÄÄN VIIDEN TÄHDEN EDESTÄ!
Terveisin LUIGINPAJA.FI huoltotiimi
21.03.2018
LUIGINPAJA.FI
Hei ja kiitos palautteesta. As. palasi auton kanssa noutamisen jälkeen. Auton vasemmassa etukulmassa oli pesurin luukusta (aiemmin paikkamaalttu) maalit pois ja puskurissa yksi naarmu? Samoin maalisiirtymää punaisesta autosta? Mekaanikko ei ollut jälkeä kirjannut (suhteellisen pieni) sekä yhtään punaista autoa ei ollut huollossa? Jälki on ollut tai tullut autoon (tuotu ed. illalla) ja oli parkissa ajoväylän vieressä. Samoin auto oli ajossa hetken korjauksen jälkeen... Vaikka aiheuttajaa ei ole tiedossa, asiakaspalvelun nimiin sovimme asiakkaan kanssa uuden käynnin ja paikkamaalasimme pesurin luukun ja tämän yhden naarmun asiakkaan omalla paikkamaalilla. Auto taas kunnossa ja matka jatkuu :)
01.03.2018
LUIGINPAJA.FI
Hei,
olisi ollut kiva kuulla kommentti, miksi saimme vain kolme tähteä? Tavoittemme on aina viiden tähden suoritus :)
01.03.2018
LUIGINPAJA.FI
Hei, ja kiitos palautteesta.
Autoa näkemättä oli annettu korjausarvio 30-100 € Autosta huomattiin jo ulkona (autoa nostamatta) että pakoputki oli katkennut ennen takimmaista äänenvaimenninta. Takimmainen äänenvaimennin oli lähes puhki ja keskimmäisessä putkessa oli reikiä. Pakoputki oli niin huonossa kunnossa, että korjaaminen ei olisi ollut järkevää. Korjauskohtia olisi tullut useita, joten suosittelin keskimmäisen putken ja takimmaisen äänenvaimentimen uusintaa. Sovimme asikkaan kanssa uuden käynnin, jolloin vaihdettiin koko pakoputki etuosasta taaksepäin (275 €), koska vanha pakoputkisto ei ollut enää korjauskelpoinen. Harmillista, että tästä saimme vain kaksi tähteä, mutta auto saatiin kuntoon sovituilta osin ja hinnat kerrottiin ennen lopullista korjaamista -Luigi-
17.09.2021
LUIGINPAJA.FI
Hei ja kiitos palautteesta.
Olisi ollut kiva kuulla HIEMAN enemmän, mikä meni pieleen...
TAVOITTEEMME ON AINA SUORIUTUA VÄHINTÄÄN VIIDEN TÄHDEN EDESTÄ!
Terveisin LUIGINPAJA.FI huoltotiimi
17.01.2018
LUIGINPAJA.FI
Hei, ja kiitos palautteesta.
Vika oli valitettavan yksinkertainen, mutta vuoti vasta jäähdyttyään ja varsinainen vika ei löytynyt ensimmäisellä kerralla. Mutta nyt auto on kunnossa :) PAHOITTELUT VIELÄ TURHASTA VAIVASTA.
Halvat (tai takuukorjauksessa parhaimmillaan ilmaiset) sijaisautomme ovat, kuten ilmoitamme, omilla polttoaineilla joten ne luovutetaan AINA tankki tyhjänä. Autoon tankataan lähtiessä tarvittava määrä, palauttaessa ei tarvitse enää tankata.
Kaikki automme ovat katsastettuja, valitettavasti emme itse ehdi kaikilla sijaisautoillamme (15kpl) ajamaan koelenkkiä vuokrauksen jälkeen. Jos saamme asiakkaalta palautteen, korjaamme havaitut ongelmat kyllä välittömästi.
-Luigi-
17.09.2021
LUIGINPAJA.FI
Hei ja kiitos palautteesta.
Pahoittlemme viivästystä ja epäselvyyttä (ei ollut maailman yksinkertaisin korjauskaan). Mutta kuten kerroitte, palvelu toimi ja nyt autokin!
TAVOITTEEMME ON AINA SUORIUTUA VÄHINTÄÄN VIIDEN TÄHDEN EDESTÄ!
Terveisin LUIGINPAJA.FI huoltotiimi
01.03.2018
LUIGINPAJA.FI
Hei,
kiitos palautteesta.
Valitettavasti Vitossa oli useita ongelmia, minkä vuoksi korjaus viivästyi. Autoa purettaessa tuli vastaan uusia ongelmia. Jokaisesta uudesta ongelmasta soiteltiin ennen ko. vian korjaamista. Pahoittelut, jos korjauskäynnistä jäi negatiivinen vaikutelma.
27.11.2017
LUIGINPAJA.FI
Hei,
kiitos palautteesta.
Töistä ja hinnoista soitettiin kyllä kun auto oli työn alla. Sähköpostia ei ole tullut, vastaamme kyllä aina posteihin. (varmistin äsken vielä posteista) Töillä on aina täysi takuu ja autoa luovutettaessa kävimme läpi, mikäli säätöä tarvitsee vielä tehdä, voi tulla käymään.
17.09.2021
LUIGINPAJA.FI
Hei ja kiitos palautteesta.
Jos hieman enemmän olisi kerrottu, olisi tiennyt miksi olimme VAIN kolmen tähden arvoisia :(
TAVOITTEEMME ON AINA SUORIUTUA VÄHINTÄÄN VIIDEN TÄHDEN EDESTÄ!
Terveisin LUIGINPAJA.FI huoltotiimi
17.01.2018
LUIGINPAJA.FI
Hei,
kiitos palautteesta.
Yksi vasemman takarenkaan pultti oli, kuten kerroimme, jäykkä jo irroittaessa. Pultti ei irronnut kunnolla edes pulttipyssyllä.
Valitettavasti meillä ei ollut hyllyssä ko. koon kierrepakka ja tämän vuoksi pulttia yritettiin asentaa kierteille "käsin" painamalla ja pyörittämällä ja tämän vuoksi jengat olivat "sileät" alkupäästä, kun emme saaneet pulttia puremaan takaisin jarrurumpuun.
Kerroimme asiakkalle, että saamme kierretapin hankittua (tai helicoil-irtokierteen), mutta emme samalle päivälle.
-Luigi-
17.09.2021
LUIGINPAJA.FI
Hei ja kiitos palautteesta.
2017 oli kesken korjaamon ja pihan remontti -> tuli 4 nosturia lisää ja yli kymmenen parkkipaikkaa! Tämä ongelma on nyt menneen talven lumia!
Sijaisautot: Valitettavasti hyvä ja halpa ei ole samassa paketissa.... Tarjoamme edulliset sijaisautot, tarralla jopa ilmaiset!
Tämän vuoksi ne eivät aivan ole pari vuotta vanhoja,.. lähempänä paria kyymmentä...
Tietty jos siirrytään merkkiliikeen sijaiautohintoihin (monessa paikassa alkaen 99 €) niin voisihan sitä ostaa vaikka yhden uuden auton!
Remontit kuormittivat kovasti korjaamon toimintaa tuolloin, pahoittelemme viivästyksiä ja katkoksia.
Harmillista, että tämä tiputti meiltä kaksi tähteä pois.
TAVOITTEEMME ON AINA SUORIUTUA VÄHINTÄÄN VIIDEN TÄHDEN EDESTÄ!
Terveisin LUIGINPAJA.FI huoltotiimi
17.01.2018
LUIGINPAJA.FI
Hei,
kiitos palautteesta.
Miracleteam on yhteistyökumppanimme, eli autamme heitä välittämällä heille kolhunoikaisu ja paikkamaalaushommia (joita emme itse tee). He suorittavat omana yrityksenä korjaukset meidän tiloissa. Mikäli jälkeä ei saada kuntoon, asiakas ei joudu maksamaan mitään, kuten tässä tapauksessa.
Autoa piti tulla noutamaan iltapäivällä, mutta autoa olitiin hakemassa aamupäivällä (viikonloppu), jolloin kukaan ei ollut vielä hallilla paikalla.
Harmillista, että alihankkijan toiminta aiheuttaa meille yhden tähden palautteen, vaikka emme tehneet muuta, kuin välitimme yhteistyökumppanillimme tarjouksen :(
-Luigi-
24.05.2017
LUIGINPAJA.FI
Hei, ja kiitos palautteesta. Alkuvuosi on ollut muutosten aikaa; 4 uutta nosturia, uusia työntekijöitä jne. Ollut positiivinen kiire. Mutta kuten palauttessa kerrottiin, hommat tehdään ajallaan -autot on saatava valmiiksi. Vähemmän kiireiset "paperit" hoidetaan kun pöly laantuu! Tässä tapauksessa huoltokirja on arkistoitu NIIN hyvin, että pitää jo itsekkin ihmetellä! Tämän vuoksi en ollut kehdannut työtä edes laskutaa. Emme ole tähän tyytyväisiä, vaan tekemistä parannetaan niin hallissa kuin toimiston puolella! Mutta myönnetään, ei mennyt ihan Strömssössä :)
24.05.2017
LUIGINPAJA.FI
Hei,ja kiitos palautteesta!
Olemme pahoillamme, että hinta-asia ei ole mennyt mielestäsi oikein. Meille on ensiarvoisen tärkeää tyytyväinen asiakas ja tietysti hänen jättämät palautteet.
1. Hinta-arviosta:
Huolto oli arvioitu 199 € -> lopullinen 206 €
Jakopään työ arvioitu 299 € -> lopullinen 299 €
Takapalojen työ arvioitu 59 € -> lopullinen 59 €
Osat suoraan Fixusketjun hinnoin. Tarjous oli hyväkstty, ennen lopullisia hintoja (tästä oli maininta tarjouksessa)
Auton lisähuoltotarpeet, joista ei ole voinut antaa hinta-arviota (ei tiedä onko tehty ajallaan)
-Jarruneste (2009 auto -> 2012 -> 2014 -> 2016 -> 2018) ei kuuluisi olla ajankohtainen
-Sisäilmasuodin 60tkm/24kk -> koska tehty viimeksi?
-Etuparkki (10 €
Ainoa lisä minkä olisi voinut teoriassa arvata on sisäsuodin, vaihdettuna 30 €. Kaikki oli oikein ja aamulla kävimme läpi, mitä autolle kuuluu tehdä.
Mutta tärkein onnistui: auto kunnossa ja matka jatkuu!
03.10.2016
LUIGINPAJA.FI
Hei, näin valitettavasti kävi.
Mekaanikolla koeajolla keula tuli liian pitkälle huolto-aseman pihalta (jalka otti rattiakseliin jarrupolkimen sijaan)ja ohi ajava maastoauto osui keulaan. Vaikka auto kolaroitiin klo 12:00, luovutimme auton ajokuntoisena takaisin 17:00. Tilapäinen paikkaus ei ollut hieno, mutta uusi jäähdytin yms. on paikallaan että matka jatkuu ennen lopullista korjausta.
Folksamin vakuutus hoitaa auton korjauksen ja loppusummasta annettiin tuntuva alennus vaivanpalkkana/hyvityksenä tämän lisäksi. Pahoittelemme vielä tapahtunutta vahinkoa. Saimme silti kaikki sovitut työt, sekä lisätyöt (jota ei ollut muualla edes saatu korjattua!) tehtyä ja auto on niiltä osin täysin kunnossa.
T:WWW.LUIGINPAJA.FI
03.06.2016
LUIGINPAJA.FI
Kiitos palautteesta.
Hinta-arvioon oli laitettu etummainen ja takimmainen lambda, vaikka kysessä oli molemmat etummaiset lambdat. Oli varaosapuoli ymmärtänyt osakyselyn väärin. Soittelimme kun virhe huomattiin (ja tämän vuoksi homma venähti ja osia odotettiin seuraavaan päivään).
Epäsiisteys johtuu remontista, laajennamme toimintaa ja hieman pääsi aika loppumaan :) Hoidamme ensin autot kuntoon ja vasta tämän jälkeen siivoamme omat "romut", mutta parannamme koko ajan toimintaa.
03.06.2016
LUIGINPAJA.FI
Epäsiisteys johtuu remontista, laajennamme toimintaa ja hieman pääsi aika loppumaan :) Hoidamme ensin autot kuntoon ja vasta tämän jälkeen siivoamme omat "romut", mutta parannamme koko ajan toimintaa.
20.03.2016
LUIGINPAJA.FI
Hei,
tässä tapauksessa kaikki meni pieleen pitkän kaavan kautta. Mutta asentajan virheet korvattiin tietysti asiakkalle ja auto hoidettiin kuntoon (ei ole vielä Fordin merkkitestriä, välillä sitäkin vaaditaan). Hommaa hankaloitti vielä hiihtoloma, kun emme olleet paikalla (olisimme muuten auton korjauttaneet loppuun asti). Mutta loppu hyvin, kaikki hyvin! Auto valmis ja asia sovittiin asiakkaan kanssa.
05.10.2015
LUIGINPAJA.FI
Tämä on juurkin tavoitteemme! Vaikka useampi asia (Huolto, jarru, vianetsintä...), on tavoite saada hodittua KAIKKI asiakkaan ongelmat kuntoon!
05.10.2015
LUIGINPAJA.FI
Homma mennyt puolin ja toisin kuten elokuvissa! -Ja kyseessä ei siis ollut kauhuleffa :)
05.10.2015
LUIGINPAJA.FI
Pyrimme mahdollisimman selkeisiin tarjouksiin ja hinnoitteluihin. Huolloissa tämä voi olla välillä haastaavaa :) Toki autamme muissakin ongelmissa samalla kertaa, jos vaan aikatulussa ehdimme!
05.10.2015
LUIGINPAJA.FI
Kiitos ja kunnia osatoimittajallemme: Fixus Herttoniemi. Heidän laaja valikoima ja edulliset hinnat antavat meidän tehdä työmme rauhassa ja aina kilpilukykyiseen hintaan!
https://www.facebook.com/AutovaraosaFixusHerttoniemi?fref=ts
05.10.2015
LUIGINPAJA.FI
On hyvä aina varmistaa ennen mahdollisesti "isompaa" korjausta, onko joku muu "tapellut" saman asian kanssa. Hämärä muistikuva asiasta ja pari soittoa kollegalle niin homma paketissa! Toivottavasti on toiminut pidempään kuin viikon moitteitta!
04.09.2015
LUIGINPAJA.FI
Hei ja kiitos palautteesta. (valitettavasti palautteesen vastaaminen ei ollut vielä Autojerryn puolesta valmis, joten vastaaminen venähti, pahoittelut. Vastaustoiminto aktivoitu elokuussa).
Valitettavasti nykyautokannassa on niin paljon moottori yms. variaatioita, että jokainen öljynvaihto(kin) on varmistettava tietokannasta (öljyn laatuluokka & määrä). Nykyisin ei osaa enää sanoa onko öljynsuodin ylä- vai alapuolella ja mitä kaikkea pitää purkaa tieltä pois... Eli perinteinen öljynvaihto ei ole niin yksinkertainen. Useimmiten mekaanikot juttelevat odottavan asiakkaan kanssa ja usein auton omistaja tietääkin nopeammin ja tarkemmin miten autoon öljynvaihto tehdään :)
Samoin huoltonäyttöjä ja öljylaskureita on niin monta eri versiota, että aina on ohjeet kaivettavat miten niiden nollaus tehdään.
Pahoittelumme että huoltokokemus ei ollut positiivinen. Pyrimme parantamaan toimintaa ja palveluamme jatkuvasti ja asia on käyty työtä tehneen mekaanikon kanssa läpi. Voimme tarjota hyvityksenä seuraavalla kerralla esim. auton pesun tms.
--
Ystävällisin terveisin:
Luigin paja
20.08.2015
LUIGINPAJA.FI
Kiitokset palautteesta.
Valitettavasti lasin saaminen meinasi olla työn ja tuskan takana, mutta onneksi mittaamme lasin ENNEN vaihtoa, että uusi lasi sopii paikalla, eikä auto jää viiko(i)ksi makamaan ilman lasia!
-Luigi-
20.08.2015
LUIGINPAJA.FI
Moi,
Esimerkkitapaus, kaikki meni kuten suunniteltiinkin!
20.08.2015
LUIGINPAJA.FI
Hei ja kiitos palautteesta.
Positiivinen ongelma: töitä on (välillä vähän liikaakin). En ehtinyt ottamaan yhteyttä ajallaan. Pahoittelut tästä.
20.08.2015
LUIGINPAJA.FI
Hei,
Tämä on tavoitteemme :)
20.08.2015
LUIGINPAJA.FI
Moro,
valitettavasti uusi vika ei selvinnyt ilman suurempaa työtä. Aika on niin rajallista....
20.08.2015
LUIGINPAJA.FI
Hei,
perustyö, helppo juttu!
20.08.2015
LUIGINPAJA.FI
Terve,
kiitokset ERITTÄIN positiivisesta palautteesta :D
20.08.2015
LUIGINPAJA.FI
Hei,
homma tosiaan "hieman" laajeni :)
20.08.2015
LUIGINPAJA.FI
Hei,
kiitokset postiivisesta palautteesta. Tavoitteemme on tyytyväinen asiakas ja kilpailukykyiset hinnat.