Aukioloajat
Ma-Pe: 7.30-16.00
La:
Su:
Asentajia 6
Perustettu: 2018
Yritys rekisteröity: 24.09.2018
Osoite
Areenakatu 33, 37570 Lempäälä
Y-tunnus: 2941549-6
Yrityksen nimi: Electric Car Service OY
Täyden palvelun autokorjaamo Idea Parkin alueella. Hybridi ja sähköautojen erikoiskorjaamo. Monen merkin merkkikorjaamo: AUDI, BMW, Volvo, Mercedes Benz, VW, SEAT, Skoda, Citroen, Peugeot, Toyota, Opel... Kaikki perus,- ja määräaikaishuollot, alusta, voimansiirto, jarrukorjaukset. Katsastuspalvelu. Akuuttinen vikojen joustava palvelu: Pikakaista ilman ajanvarausta.
Takuu työlle: 12 kk
Takuu varaosille: 12 kk
Ad ohjeiden mukaisesti Takuut ei ole voimassa jos asiakas tuo itse osat.
Toki, me voidaan asentaa asiakkaan tuoman osat, mutta takuuta ei ole.
Noutopalvelun hinta:
30€ 20km sätellä.2kk korotonta maksuaika.Etämaksu mahdolisuus.
Sijaisauton hinta: 15
Liikevaihtoluokka: 400 000 - 999 999 €
Henkilöstön määrä: 2 - 4 henkilöä
Rekisteröinnit
ALV-rekisteri
Kaupparekisteri
Ennakkoperintärekisteri
Verohallinnon perustiedot
Työnantajarekisteri
Korjaamon yleisilme
Asiakaspalvelu
Hinta-arvion paikkansapitävyys
23.01.2023
Electric Car Service
ELECTRIC CAR SERVICE OY Besic <myynti.ecs@gmail.com>
pe 20. tammik. 18.28 (3 päivää sitten)
-> henna.karo.92
Moikka,
ei misään nimessä tekisimme turhan työtä.Mulla on todella tarkka mitä minä vaihdan jaa toi olisi mulle semonen asia etten voisi nukua yöllä, joten voin vakuuta millän vään että kaikki oli rikki mitä vaihdettiin.Sinä itse olet huomanut sen äänen kuulema kun ihmetelit oliko se juuri laakeri, jos muistat?
Oikeä koiran luun takia tulit, alunperin itse pyysit ja piti paikkanssa.Me emme itse keksineet siitä koiraluuta!Tarjous pyysit itse autojeryn kautta! Siellä korjattiin irotettu pakoputkiston suojapeltti ja siitä emme veloitanut kuten sanoin, eli sekin on todiste etten kyllä otta kenneltä raha noin vaan, mutta annan kyllä silloin , tällöin kun arvostan asiakasta.
Suositellen kovasti että jos ääni on vieläkin, ajetaan auto yhdessä ja sitten nosturille.Kun löydän syy, pyydän sinne sut ja näet omin silmin, mitä tehdään ja vaihdetaan jos tarvi jotakin.Tämä on ainoa tapa mitä keksin nyt ja miten voin vakuuta etten ikinä kuseta ketään.
23.01.2023
Electric Car Service
Kiitos kovasti!!!
17.10.2022
Electric Car Service
Hei,
mitä väliä missa vika on jos se korjataan ja selviä minka takia auto tuli.tarkastus ja vian selvitys ei ole ilmainen.Sosiaalitoimistot ovat eri osoitella!
17.10.2022
Electric Car Service
Asiakaalla on uittu auto saksasta ja hän tietosesti otti auto iman huoltokirja.Nyt syytä meitä sen vuoksi kun emme osa katsoa mikä tarvi huollossa vaihta!
Selitin sen useampa kertta, mutta lähti vihaisena kun on ymmärtänyt mistä on kyse ja silti piti syytää toisia omasta virhesta!
29.09.2022
Electric Car Service
Kiitos kun oliitte" täys rehelisia"Jokainen ihminen voi luke tämän arvostelu rivien välisä.Monesti olen selitänyt asia laajasti ja tehokasti että kaikki ymmärä, mutta nyt lyhyesti.
Jos korjaus MERKKILIIKKESSA olisi noin halvempi, kaikki olisi käynyt siellä.Kaikki mitä olemme tehneet oli sovittu, vaikka ette halua muista siitä.Pako se oman petymyksen omasta syystä tyhjentä muihin.Kaikki nämä asiat ymmärän vaikka ei pitäisi, mutta en ymmärä kuinka ilkeä pitää olla että rehelisuus häviä ja kaikki moraali asiat sivutetaan kun pitää omat ongelmat siirtä muille!!!!!!!
TYÖMME TEHDÄÄN NIIN PALJON KUNNIALLA JA YRITÄMME SAADA MINIMOITTU VIRHEET JA AJATELAAN ASIAKAAN ETUJA ENSIN ENNEN KUN MIETIMME OMA TERVEYTÄ.JOKAINEN TEISTÄ JOKA EI ARVOSTA MEITÄ SILLOIN, PITÄÄ KATSOA PEILIN JA MIETIA , ONKO TÄMÄ REILUA??
JOKAINEN TEISTÄ VOI MIETIA MISTÄ NÄMÄ TÄHDET ON ARVOSTELUSTA TÄÄLLÄ HETKELLÄ MELKEIN 5 TÄHTEÄ???
MEKO ME NE KIRJOITETIIN??
01.09.2022
Electric Car Service
Pahoitellut jos harmiti tämä asia noin paljon, mutta asia oli niin että lupasin soita jos valmistuu viellä samana päivänä mitä on sovittu.Kun kuminkaan klo 19.00 ei ollut kokonaan valmis, hoidettiin loppu seuravana aamuna ja ilmoitin kyllä viestina että auto on valmis.
20.07.2022
Electric Car Service
Autolla ei ollut kiire alunperinkaan.Asiakas ennen kuin toi, ilmoiti että hinurilla tuo autonssa ja ei ole kiire.Emme sen takia kiirehtineet asian kanssa.
Auto on korjattu ja nyt valo joka palaa harmana on jarrupalojen kulumis varoitus valo eikä sähköisen jarrun valo joka paloi punaisena.Asiasta muutenkaan ei ole mainittu alunperin mistään valosta , vaan että vuota jarruputki jostakin.
Jarruputkin liitin mitä on aikasemiin korjattu on vuotanut ja se on korjattu.Tehty mb testerilla ilmaus joka ei onnistuu muuten ilman oma testeria.Kaikki on korjattu mitä liity jarruputken vuotoon, eikä muusta ole mainittu, joten olisi hyvä jos asiakas rehelisesti ilmoitasi miten on asiat mennyt!!
Harmita varmasti jos luule että asia ei ole tehty, mutta vakuutan 100% että pyydettu asiat on hoidettu ja auto on kunnossa.Jarru palojen merkkivalo pala välillä, mutta se ei kuulu asiaan mitä piti korjata.
14.07.2022
Electric Car Service
KIITOS!!!!
14.07.2022
Electric Car Service
KIITOS:
14.07.2022
Electric Car Service
KIITOS
14.07.2022
Electric Car Service
Osa palauteesta pitää paikkanssa, eli oli unohdettu tarkista ja hinta otetiin pois ja tilattiin saman tien 2 hihna, koska toinen olisi jäänyt varaosan mieheen toimeesta ja kumminkin asia oli hoidettu kunnolla.
31.05.2022
Electric Car Service
KIIIIIITOS!!!!
28.05.2022
Electric Car Service
Totta puhuen 3 pv kesti huolto mitä emme halunneet myös, mutta auton kunto oli semmonen että ilmoitettiin asiakkaalle lisä vioista, mistä asiakas oli tietoinen ja tyytyväinen kun ilmoitetiin.Tämä tietenkin vaati muiden töiden järjestely kun ei ole suunniteltu ja myöhästy toki.
Kulmien säätö yritetettiin useampa tuntia , mistä asiakas on tietoinen ja emme veloitaneet mitään.Syy johtu kun auto on madalettu ja erikois isoilla renkailla, joten kamerat eivät suostuneet luke kulmia.Eli, mitä tässä yritän sanoa, että syy miksi myöhästy johtuu autosta eikä meistä ja hintaarvio ei voi olla lähelekään kuin alkuperäinen, koska on vaihdettu useampa osa lisää joka ei ole kenenkään suunnitelmä.
Asiakas on joutunut odotaa, se on fakta, mutta kun olemme tietoisia asioista ja emme voi antaa omasta mielestä palautuksista kuin 3 tähteä ilman pätevä syytä joka johtuisi korjaamon toimeesta ja tiedämme mistä se johtu, asiakaana en antaisi palautetta olenkaan koska 3 tähteä vaikutaa kokonaisuuteen meidän arvostamisesta.
Tässä vaan ajan taka asia että miksi moitia muita kun ne eivät aiheutanneet mitään itse.Ehkä olen väärässä tässä suhtessä, mutta kaikki nämä kirjoitukset tein , koska arvostan ja tykän tästä asiakasta , ja hän on ollut meitä kohtaan todella reilu muuteen.
28.05.2022
Electric Car Service
Kiitos.
28.05.2022
Electric Car Service
Onpa ikävää, että olet saanut tuollaisen käsityksen yrityksestä ettemme ajattele sinun menojasi emmekä hoida ajoissa autoanne kuntoon, tämän takia pahoitit tosi paljon mielesi.
Asiakkaana olet sopinut perus/-jakopäähuollon korjaamon kanssa. Varasit sijaisauton jotta voit vapaasti kulkea ettei yleisiä kulkuneuvoja tarvitse käyttää tai pyytää jotakuta toista kuljettamaan teitä. Pidämme huolen että asiakas saa silloin sijaisauton käyttöönsä ettei asiakas kärsi sovituista menoista tai jos asiakkaalla ei ole menoja ja sijaisautot on kaikki varattuja, viemme asiakkaan kotiin ja haemme hänet, kun auto on valmis. Tätä palvelua ei ole monessakaan korjaamossa, itse en ainakaan ole kuullut vielä että olisi.
Yritimme saada teitä kiinni heti, kun saimme tietää että moniurahihna on väärä mikä tuli. Soitimme eri liikkeisiin, hihnaa ei löytynyt sillä hetkellä mistään mihin me emme pysty vaikuttamaan millään tavalla, merkkiliikkeessä ei vastattu vaikka sinnekin soiteltiin. Yritimme tavoitella asiakasta kertoaksemme mikä tilanne on, ette kuitenkaan vastanneet joten tässä vaiheessa tilasimme hihnan seuraavalle päivälle, kun vaihtoehtoja ei enään ollut eli autonne olisi kaikesta huolimatta siirtynyt seuraavalle päivälle. Soititte meille myöhemmin, selitämme mikä tilanne on jota ette halunnut ymmärtää ollenkaan vaan rupesitte huutamaan ja käskyttämään mikä on
epäinhimillistä käytöstä asiakkaalta.
Asiakkaana et varmaankaan ajatellut tuossa tilanteessa että meillä on muitakin autoja huollossa ei vain asiakkaan auto. Asiakkaana teillä oli sijaisauto millä pääsitte minne haluatte vaikka asiakkaana niin mainitsitte ettemme tiedä mihin menoihin autoa tarvitset ja osa pitää olla Heti !
Asiakkaana teillä ei ollut mitään estettä mihinkään, koska teillä oli sijaisauto.
Toivonkin teidän seuraavan kerran miettimään ensin muutaman kerran tai laskemaan 10 ennenkuin sanotte mitään, kun teillä on huono päivä. Meillä kaikilla on joskus huono päivä, pitäisi silti miettiä mitä sanoo ennen kuin sanoo/ kirjoittaa mitään. Palautetta kun laitat ensi kerralla johonkin, laita ensin miten itse olet käyttäytynyt ja mikä on totuus.
15.05.2022
Electric Car Service
Pahoitellut jos jäi pientä epäilystä, mutta kaikista lisä asioista, soitamme ensin ja kyselään lupa.Mitään ei ole omin päin tehty.
20.04.2022
Electric Car Service
Luvattu seuraavalle päivälle valmiksi kun tuodaan edelliselle odotamaan.Näin suoritettu. En ymmärä missä ongelma.
29.05.2022
Electric Car Service
??
01.04.2022
Electric Car Service
Kiitos paljon :)
17.03.2022
Electric Car Service
Pahoitellut kun olet pahoittanut mielesi.
Jakopää hihnan vaihtoon kaikki tarvittavat osat oli tilattu mitä siihen kuuluu.
Autossanne on moniurahihnan lisäksi, mitä on jo sarjassa vaatinut, vaihdetiin ilmastointi hihnan lisäksi , mistä ei voi tietää etukäteen.
Moniurahihnan kiristin ei kuulu etukäteen huomioida myöskään. Joten kiristin hinta 87,88€+toinen moniurahihna 10,20€ teke yhteenssä 98,08€ tarkkaan ottaen.
Toinen asia, eli
"Haluamme myös mainita, että koronan aikainen taloustilanne mahdollistaa 2 kuukauden korottoman maksuajan, kunnes koronan tilanne rauhoittuu. Maksun voi tehdä kotoa käsin, jolloin ei ole tarvetta maksaa tiskillämme."
oli kyllä mahdollista viikko sitten.
Ketju on ilmoittanut silloin että ovat vaihtamassa toiseen pankkiin, juuri kun olisitte halunnut laskun tämän kautta.
Aurinkoista kevään jatkoa.
08.03.2022
Electric Car Service
Kiitos hyvästä palautteesta.
Aurinkoista kevättä sinne.
08.03.2022
Electric Car Service
Kiitos hyvästä palautteesta.
Aurinkoista kevättä sinne.
08.03.2022
Electric Car Service
Kiitos hyvästä palautteesta.
Aurinkoista kevättä sinne.
08.03.2022
Electric Car Service
Kiitos hyvästä palautteesta.
Aurinkoista kevättä sinne.
08.03.2022
Electric Car Service
Kiitos hyvästä palautteesta.
Aurinkoista kevättä sinne.
08.03.2022
Electric Car Service
Kiitos hyvästä palautteesta.
Aurinkoista kevättä sinne.
08.03.2022
Electric Car Service
Kiitos hyvästä palautteesta.
Aurinkoista kevättä sinne.
08.03.2022
Electric Car Service
Kiitos hyvästä palautteesta.
Aurinkoista kevättä sinne.
08.03.2022
Electric Car Service
👍👍👍
08.03.2022
Electric Car Service
Kiitos hyvästä palautteesta.
Aurinkoista kevättä sinne.
08.03.2022
Electric Car Service
Kiitos hyvästä palautteesta.
Aurinkoista kevättä sinne.
26.01.2022
Electric Car Service
Isot kiitokset :)!
26.01.2022
Electric Car Service
Isot kiitokset:)!
26.01.2022
Electric Car Service
Iso kiitos!
26.01.2022
Electric Car Service
Isot kiitokset :)!
26.01.2022
Electric Car Service
Kiitos!
26.01.2022
Electric Car Service
Kiitos!
10.01.2022
Electric Car Service
Kiitos!
10.01.2022
Electric Car Service
Kiitos!
10.01.2022
Electric Car Service
Kiitos!
14.12.2021
Electric Car Service
Kiitos.
14.12.2021
Electric Car Service
Nyt kirjoitan vaan tekstaillu asiakan ja ECS välillä.Kaikki saa päätä asiasta miten on asiat mennyt.Yksi asia tehdään puhelimen kautta ja palaute laitetaan ihan eri tavalla.Miksi mainitsen että iölkea valehtulua!
ASIAKAS:
Hei,
Volvo S40 sytytystulppien korjaus piti olla noin 100€, mutta viestissä lukee 240€ hinnaksi. Miten niin?
ECS:Mikä rekkari?
ASIAKAS:Ghg-870
ECS: Nyt löysin.Syt.tulpien vaihto on noin 80e ja muut on käynti ongelman tarkastus ja taka luukun tarkastus.Sinä unohdit muut asiat.
ASIAKS:Mä luulin että taka Lulun kansaa hinta tulee tuon verran. Viime kerta mä toin golf autoni suuntaukseen. Valitsin teitä tällä kertaa koska viime kerralla kaikki meni hyvin mainitulla autojerry hinnalla. Nyt 80€ tyyppien vaihto+ 160€ tarkastukset?Piilokulut on niin korkea. Itse olen tietokone huoltaja. Tämmöset asiat on vähän tuttu. Yritän pitää asiakkaani 100% tyytyväinen.Koska takaluukun ongelma nyt löydetty paljonko maksaa korjata sen?Voisitko soittaa?
ECS:Olen nyt palverissa ja koitan kirjoita .
Silloin alussa oli sovittu tarkastus 112e ja näin menikin kaikki mitä piti.Sitten kun sovitiin että vaihdetaan syt tulpat noin 80e ja kun et halunut korjata takaluukua,kasatiin kaikki takaisin ja siitä työstä tuli loppu,mikä tarkoita noin 240e kaikki yhtenssa.Ei ole mitään väärin.
Nyt jos haluat korjata,johtosarjan korjaus maksa noin 150e kaikki.
ASIAKAS:Ok, ilman muuta. Ei tarvitse korjata takalukkoa.
ECS:Ok.Kiitos.
Alkuperäinen hintaarvio joka voi heitää vaikka 15% alkuperäisestä summasta, mutta kumminkin oli vaan 112€.
Electric Car Service
AD autohuolto
Vahvistettu hinta
240.40 €
Hei!
-SIJAISAUTO MELKEIN ILMAISEKSI ! VAIN 15€
-ERIKOISTARJOUS MARRASKUUN LOPPUUN ASTI:
KAIKISTA TÖISTÄ 10% ALENNUS.( Alennus ei päde aurauksen säätöön ja vetokoukun asennukseen)
Huom! Alennusta ei ole laskettu tarjoukseen
- HUOLLON YHTEYDESSÄ RENKAIDEN VAIHTO VAIN 25€.
-AUTON TUOMINEN AAMUSTA,(MITÄ YLEENSÄ PYYDETÄÄN, )EI TARKOITA, ETTÄ ALOITAMME HUOLLON HETI ELLEMME OLE ASIAKKAAN KANSSA SOPINEET ERIKSEEN.
Näissä tapauksissä tehdään ensin kunnolinen vian selvitys 1h ja käytämme alkuperäistesteria 35€.
Tämän jälkeen otetaan yhteytä teihin ja annamme oikea hintaarvio mitä te itse päätätte , otatteko vastaan vai jääkö siihen.Eli, ilman lupaa ei tehdä mitään!!
Tästä kun lasketaan 35€+77€ tulee 112€ TARKASTUKSESTA!!!!!!
ASIAKALLE ILMOITETIIN TÄMÄN JÄLKEEN ETTÄ NOIN 80€ SYT.TULPAT MAKSAA JA JOS EI HALUA KORJATA TAKALUUKKUA, KASAAMME TAKAISIN JA SIITÄ TULE NOIN 40-50E KUN KASAA TAKAISIN.
K AIKKI VOI LASKE A ILMAN ERIKOIS OSAAMISTA MATEMATIIKKAA MITÄ TÄSTÄ TULE.!!!
PÄÄTÄKÄÄ NYT KAIKKI ASIAKAT MIKSI ECS YRITÄ PAINOSTA KAIKKIN ASIAKASIIN JA KORJAAMOIHIIN PUHUMAAN REHELISESTI JA ILMOITA ASIAT NIIN KUIN PUHELIMESSA ALUNPERIN ON. (ASIAKAS:Ok, ilman muuta. Ei tarvitse korjata takalukkoa.)TÄSSÄKIN HÄN YMMÄRÄ ASIA TÄYS HYVIN JA SANO:"ILMAN MUUTA ,OK"
TÄMÄN TAKIA VASTAAMME KAIKKIN PALAUTEISIIN, JUURI NÄIN JA TÄMÄ EI OLE AGRESIVISUUTTA, VAAN LOUKAMISTA JA TAHRAAMISTA YRITYKSEN MAINETA.
Monet asiakat on tehneet oikeita asialisia palauteita jotka eivät ollut 3, 4,tai 5 tähtiä ja ne oli asialisia ja kaikki oli meidän virheitä, mistä otimme vastaan opiksemme.Niistä emme ikinnä kirjoitaneet mitään vastaan, mutta VALHEITÄ JA ILKEYTÄ VASTAAN ON PAKKO KIRJOITA, KOSKA SE MUSTAMAALA KOKO FIRMAN JA VÄÄRIN PERUSTEIN.
Jos mina maahanmuutajana kirjoitan jotakin googlen palautuksen vastausta, missä mainitsen että monelle ei onnistu sopeutuminen yhteiskuntaan millän aikataululla ja keinolla, seisön sen takana ihan täysin.Olen Suomessa jo melkein 30v ja tiedän tavat ja ympäristö.Suomessa palvelusta maksetaan ja kaikki Suomalaiset sen tietää.Jokaisessa muissakin maissa on samat tavat, VAAN JOTKUT YRITÄ KIERTÄ ASIAT, kokeilamalla muita tapoja kuten tämäkin yksi mikä varmasti ei mene läpi.Mietin kauan , kirjoitanko mitään liityen tähän asiaan ja paljastanko tekstiviesteily asiakan kanssa, mutta kumminkin päätin laita, koska haluan että Suomalaiset tietää että niiden maassa on kumminkin paljon niitä jotka kunioitavat maan tapoja.
Onhän Suomalaisia jotka ovat laitaneet vääriä tietoja palautuksien myötä, mutta negativisuus on nykypäivänä modernia näköjään ja aika vähän muistetaan hyvijä asioita.Korostan uudestaan että laitakaa positiivisia kokemuksia myös että ne jotka teke ihan milla alalla vaan, jaksavat seuravana päivänä paremiin.
PYYDÄN KAIKKIA TARKISTAMAAN SAMALLA MITÄ ASIAKAS ON KIRJOITANUT FACEBOOKIN FIRMAN SIVUILLE JA GOOGLEN JA VERTAILKAA HÄNNE KEROMUKSET SIELLÄ JA HÄNNEN VIESTEILYSSÄ.HUOMATTE ERON!
PS. Muista asiakaiden palauteistä emme kirjoitaneet viesteilyä, koska ajateltiin että ei kannata paljasta kaikkia, mutta jokaisesta on jonkumoinen viesteily tai whuts up in keskustelu missä voidaan tarvitaessa näytä kaikkille miksi painostetaan rehelisuuteen.Toisille on turhan kirjoita mitään,ne on päätäneet tahria maineta hinnalla millä tahanssa.
Meillä oli juuri 2vk sitten melkein täys 5 tähteä kokonaisuudesta, palvelusta , hinta pitävyydestä ja yleisimesta.Kai se jotakin sanoomelkein 500 kpl paluteesta.
02.12.2021
Electric Car Service
Hyvä asiakamme , vetonivel kun ei toimi kuunolla sen pyörä ei pyöri samalla nopeudalla tasaisesti muiden pyörien kanssa ja varsinkin tassa tapauksessa.Silloin abs anturit huoma ero ja ilmoita virheet pulseista!Tämä aiheta heti että abs järjestelmä ei sovi ja seuramuksena, voi aiheuta muiden prioriteti järjestelmiin toiminta ongelmia.
Kuten selitin tämä monta kerta, toistan viellä, ensin nivel kuntoon ja sitten muut viat jos jää edeleenkin.Tämä on sydämelinen neuvo.
14.12.2021
Electric Car Service
Kiitos, samoin teille.
14.12.2021
Electric Car Service
Kiitos.
14.12.2021
Electric Car Service
Kiitos.
26.11.2021
Electric Car Service
Kiitos.
26.11.2021
Electric Car Service
Kiitos
23.11.2021
Electric Car Service
kiitos
23.11.2021
Electric Car Service
kiitos
23.11.2021
Electric Car Service
Kiitos.
19.11.2021
Electric Car Service
KIITOOOOOOOS!!!
18.11.2021
Electric Car Service
No niin!Nyt tuli eritäin hyvä kohta näytä muille kunnolisille asiakaille miten jotkut on ilkeitä ja epärehelisia korjaamoja kohti:
"Palvelu oli todella kehnoa. Vein auton aamulla liikkeeseen vain vikakoodien lukuun. Jouduin ottamaan sijaisauton (joka oli ihan hirveä), koska vikakoodien luku täytyy tehdä huolellisesti ja hyvin. "------ HUOM! Asiakas itse varasi sijaisauto ja sai uudemman pösön ajettu 130tkm.Tässä keskustellu asiasta enne kuin asiakas on tuonut autonssa:
Asiakas kysyi tarjouksesta 09.11.2021 09:14
Heips! Onko teillä Vidan testeri käytössä vai mikä?
Vastasitte 09.11.2021 09:21
On meillä online versio vida, ihan sama kuin merkkiliikkessa.
Asiakas kysyi tarjouksesta 09.11.2021 09:24
Okei! Ensioireet oli satunnaista nykimistä ajossa. Sitten alkoi käydä kunnolla vajaalla ja matka tyssäsi.
Autocomin testeri sanoi, että useampia sytytyshäiriöitä. Launchin testeri väitti kakkospytyn puolan olevan paskana. Se vaihdettiin, samoin sytytystulpat samalla. Oireet jatkuivat, mutta vähän lievempinä. Uudestaan Launch väitti, että vitosen puola. Se vaihdettiin ja ei anna enää vikakoodeja. Mutta nykii 2000-3000rpm kierroksien välissä. Tyhjäkäyntikin on epätasaista. Pientä tärähtelyä tasaisesti.
Moottorivikavalo syttyi eilen, mutta sammui taas. Löytääkö ilman valoa muistista viat mitä herjannut vai täytyykö odottaa, että valo palaa koko ajan?
Vastasitte 09.11.2021 09:27
Jos valo on kerran sytynyt ja sammunut, silloin on viat muistissa jos kukaan ei poistanut niitä.
Asiakas kysyi tarjouksesta 09.11.2021 09:42
Okei! Varaan teille aikaa ens viikolle! Nyt oon sairaana ja ite koronatesteris pitää käydä! :D
Vastasitte 09.11.2021 09:45
ok.
HUOM!Tästä kaikki saa päätä itse onko tässä vaan vikakoodien luku vai haluako asiakas varmista asiaa liityen muiden testereiden tuloksia!!
Hännellä oli kaveri joka on "ammatilainen" Ja hän tuli vaan varmista vikakoodit ja hän jatkaa itse kaverin kanssa korja autonssa kun vaan saa meiltä ohjeet ja vikakoodit ammatilaiselta joka ei ole ennä hännen mukaan tämän jälkeen ammatilainen!Asiakas kyseli puhelimitse , mitä kaikkia vaati korjaus ja me ammatilaisena annetiin ohjeet miten pitää tehdä ja mitä se maksaa. JOS , meidän ohjeiden mukaan hinta korjauksesta on kova, siitä ei tietenkaan tarvi tehdä, vaan jos on asikan mielestä lian kallis korjaus, silloin viedään sinne missä on halvempi ja teke sen siellä, eli siellä missä alunperin on aloitettu.Jos siellä on ollut "ammatilainen ja halppa " , ihme että tuodaa meille sen varmistamaan ja sen jälkeen kun on kallis korjaus ja selviä että on väärin tehty, voi, voi!
Asentajan tehdyt työt mistä ei ole veloitettu mitäämn!!!!:
"Iltapäivällä mekaanikko soitti kysyäkseen lupaa vian etsinnälle ja oli jo avannut moottoria "
Jokainen tietää mitä tarkoita moottorin avaamista!Se on kokopäivä työ!Ei ole avattu mitään moottoria vaan imusarja nostettu sivun ja piti päästä sytytys puolan tarkistetavaksi , mistä koodi oli.Tähän menne noin 0,5h ja tarkistettu.HUOM!Tästä ei ole veloitettu mitään.
MItä tästä voi päätä.!!!Asiaks selvasti halusi käytä korjaamoa hyväksi selvitämääm asialisesti ja originaali testerin avulla vikakoodit ja päästä halvalla.Sen voidaan ymmärtä ja ymärsimme sen heti, mutta jos auton korjaus pitää nyt tehdä ja sen maksaa paljon sen mielestä, tästä jos vähän on reilu ja rehelinen ihminen, ei tahra ja mustamaala muita omista ongelmista!!!!!!!!!
18.11.2021
Electric Car Service
Kiitos
18.11.2021
Electric Car Service
Kiitos
18.11.2021
Electric Car Service
Kiitos.
18.11.2021
Electric Car Service
Kiitos.
08.11.2021
Electric Car Service
Asiakan kanssa sovitiin aika huololle klo 10.00 aamusta.Asiakas tuli hakemaan auto klo 9.00 ja sanotiin hänelle että klo 10.00 sijaisauto voidaan anta koska olemme sopineet niin ja suuniteltiin renkaiden vaihtoa autolle.Asiaksa lähti ja ilmoitetiin että klo 10.00 voi otta .Auto oli otetavissa klo 10.00-
Tulossa hakemaan autonssa, hän unohti tankata sijaisauto ja kun hännelleä oli kiire , hän suutui pelkästään siitä että joudu mennä tankaamaan.
Mitä tähän pitäsi sanoa?
08.11.2021
Electric Car Service
Kiitos
08.11.2021
Electric Car Service
Asiakas on alunperin sopinut ja tilanut väärät renkat, mikä aiheuti meille ylimääräistä työtä ja järjestelua.Sovittin että tilamme oikeat renkat ja kun hän tule uudestaan sovitiin aika keskellä päivä.Mainitsin että asiakas otta huomion kun tulee klo 11.00 , pitaa odota että edelinen homma joka on lähellä loppua valmistu ja eka vapa asentaja otta hännen autonssa heti työn alle.Nyt tietenkin kun normaalisti työ kesta reile 1h ja han on odotanut 2,5h, tämä on ihan normaali työmeno kun keskellä päivä sovitaan jotakin.vaikka asiaks tiesi asiasta, silti moiti.En ymmärä mitä tarvi tehdä että kikki asiakat puhuisi tottuuden?
08.11.2021
Electric Car Service
Kiitos
08.11.2021
Electric Car Service
Kiitos.
08.11.2021
Electric Car Service
Kiitos
08.11.2021
Electric Car Service
Kiitos
08.11.2021
Electric Car Service
Kiitos
03.11.2021
Electric Car Service
Pyysin monta kerta ja nytkin pyydän rehelisuuteen!Asiakas ei ollut varma onko se osa rikki ja pyysi varmista.Tämän jälkeen kun sai tietää mikä on rikki, halusi itse metsasta käytettu osa.Voin etsiä vaikka työmääräys mitä asiakas on alekirjoitanut jos asiakas uskalla vastata tähän ja puhua totta.
Aikamoinen valehtelu ja vaan sen takia kun on auto vanhempi ja joudu maksaa siitä korjauksesta.
Tämäkin varmasti on korjaamon vika.
01.10.2021
Electric Car Service
KIITOS!!!!!!
28.09.2021
Electric Car Service
Huollon ajaksi saatte meiltä tarvittaessa sijaisauton TÄYSIN ILMAISEKSI. Muistakaa vain tehdä varaus etukäteen! Tämä lukee tarjouksen jätämisen yhteydessä aina!
Jos asiakat eivät huomaa tätä , silloin on oma vika.
Kiitos palauteesta kumminkin.Toivotovasti ensi kerralla luette koko tarjous huolisesti.
23.09.2021
Electric Car Service
Kiitos palautteesta. Yleensä kalenteri on täynä ja jos on löydety lisävikasi, mihin menee enemmän aikaa ja tarvitse tilata varaosia niin valitettavasti samalla päivällä korjaus ainaa ei onnistu. Mutta ainaa onnistu varataa uusi aikaa lisäkorjauksen.
02.09.2021
Electric Car Service
Hei Ville.
Kiitos palautteesta ja pahoittelut!!! -AUTON TUOMINEN AAMUSTA,(MITÄ YLEENSÄ PYYDETÄÄN, )EI TARKOITA, ETTÄ ALOITAMME HUOLLON HETI ELLEMME OLE ASIAKKAAN KANSSA SOPINEET ERIKSEEN!!! Niin on kirjoitut isoilla meidän tarjouspohjaan. Ja teidän kanssa ei oltu sovitut kellon ajasta. Täällää lähelle on paljon erilaisia mahdollisuuksia missä saa viettää aikaa, kun Ideaparkki on täällää lähelle. Pahoitelemme että teille ei tarjoutut kahvi seravaalla kerralla varmasti tarjotaan.
12.08.2021
Electric Car Service
Pahoitellut jos on väärä käsitys asiasta, mutta mitään emme tee ilman asiakan hyväksyntä.Jos hinta on muutunut alkuperäisestä, silloin tarkoita että olemme kysyneet ja luvalla muutunut hinta.Asia eriksen jos asiakalla on ajatus että hinta pysy samana vaikka autossa on enemmään vikaa.Tämä välitetävästi ei ole meidän syy ja ongelma.
06.08.2021
Electric Car Service
Isot kiitokset loistavasta palautteesta. Huollon asioissa olette aina tervetullut meille.
05.08.2021
Electric Car Service
Isot kiitokset hyvästä palautteesta ja terve tuloa uudestaan :)
05.08.2021
Electric Car Service
Isot kiitokset palautteesta.
05.08.2021
Electric Car Service
Isot kiitokset palautteesta :)
05.08.2021
Electric Car Service
Isot kiitokset teille. On helppo tarjoa hyvää palvelu, kun asiakas on mukava persoona :)
05.08.2021
Electric Car Service
Kiitos palautteesta.
05.08.2021
Electric Car Service
Isot kiitokset hyvästä palautteesta ja tervetuloa takasin, milloin vaan tarvetta.
05.08.2021
Electric Car Service
Kiitos palautteesta.
05.08.2021
Electric Car Service
Isot kiitokset teile hyvästä palautteesta ja olette aina tervetuloa takasin kun taas tarvetta. :)
17.07.2021
Electric Car Service
TÄSSÄKIN ON ESIMERKKI KUINKA OLAAN KAUKANA REHELISUUDESTA.OSA MILIPIDESTÄ TÄSTÄ NURESTA ASIAKASTA OLI VAIKUTEITA TOISESTA ALA OLEVASTA ASIAKALTA.
TYTTÖ ON PYYTÄNYT JAKOPÄÄHIHNAN VAIHTO.iLMOITIN HÄNNELLE EETÄ AUTOSSA ON KETJU EIKÄ HIHNA.KYSELIN, MIKSI PITÄÄ VAIHTA KETJU.HÄN VASTASIETTEI HÄN TIEDÄ AUTOSTA PALJON, MUTTA VINKU KYLMÄNÄ KUN KÄYNISTÄ AUTONSSA.EHDOTIN MONIURAHIHNAN VAIHTO JA NÄIN TAPAHTUU.KUN ASIAKAS HAKI AUTONSSA , AUTOSTA TULI IHAN ERI ÄÄNI JOKA TULE ESILLE KUN KIIHDYTÄÄ KUNNOLLA.
TARKISTETIIN ASIAA HETI, KOSKA MEIDÄN KOEAJOLLA EI TAPAHTUNUT MITÄÄN SELASTA, KOSKA EMME RASITANEET AUTOA NOIN PALJON JA OLI VAAN MONIURAHIHNA VAIHDETTU MISSÄ EI OLLUTKAN EPÄILYSTÄ MIKSI.HIHNA OLI IHAN SELVASTI KUIVUNUT JA POIKITAIN HALKEMIA USEAMPA.
NUORI ASIAKAS , JOKA SELVASTI EI YMMÄRÄ ASIASTA MITÄÄN, SYYTITITENKIN MEITÄ ETTÄ RIKOTIIN AUTONSSA.
SOITETIIN ONEKSI HÄNEN ISÄLLE JA JUTELTIIN ASIASTA, JOTEN ISÄ ANNOI LUVAN VAIHTA KIRISTIMENKIN ETTÄ SAADAAN SENKIN ÄÄNEN POIS.SYYSTÄ VAIHDETTU KIRISTIN JA KOEAJETIIN AUTO TAAS.ÄÄNI VAAN PAHENI JA OTETIIN AUTO TAAS SISÄLLE NOSTURIN.
LOPPUTULOS OLI ETTÄ JOKU HELISI PAKOSARJAN SISÄLLÄ, ELI VAIMENTIMESSÄ JA KUN KUNNOLLA KIIHDYTI, ÄÄNI TULI ESILLE.
KYSYMYS KUULU, OLIKO ÄÄNI JO SEMONEN AKASEMIIN MISTÄ NUORI ASIAKAS EI OSANUT SELITÄÄ ASIANSSA KUTEN JAKOPÄÄVAIHDONKIN, TAI NE HALUSI VAAN KORJATA ILMAISEKSI JONKUN ERI VIKA MIKÄ OLI TIEDOSSA, TAI VIKA TULI IHAN JUURI KUN NE HAKI AUTONSSA.TÄSSÄ ON KAIKKI KOLME VAIHTOEHTOA MAHDOLISTA.
TYTTÖ JÄRKYTYI NIIN PALJON JA KUN ALA OLEVA ASIAKAS HUUSI VIELÄ MUIDEN ASIAKAIDEN KESKEN , TYTTÖ SAI PANIIKKI KOHTAUKSEN ,MINKÄ JÄLKEEN OTETIIN HÄNEN ASIAA HETI HOIDETAVAKSI JA PAHOITELTIIN TILANTEESTA.lUVATIIN ASIAKALLE, JOS HALUA KORJATA SEN ÄÄNEN POS , VOIDAAN JATKAA ERI PÄIVÄNÄ , TAI JOS HÄN EPÄILEE ETTÄ ME RIKOTIIN AUTON, HÄNNELE ON MAHDOLISTA KORJATA AUTO MUALLA JA JOS SIELLÄ TODETAAN ETTÄ PAKOPUTKISTOSSA HELISEVÄ ÄÄNI JOHTU MONIURAHIHNA VAIHDOSTA, ME LUVATIIN MAKSAA KAIKKI TAKAISIN.
TÄSSÄ ON REHELISIIN SELITYS MITÄ OSAMME ANTAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
17.07.2021
Electric Car Service
TÄSSÄ ON OIKEIN YRITYS HUJATA KORJAAMO JA KAIKKI TYÖKALUT KÄYTÄEN KUTEN NUOREN TYTTÖNKIN JOKA EI OLLUT SIINÄ HETEKELLÄ TYYTYVÄINEN OMAN AUTON KORJAUKSEN , TIETÄMÄTTÄ KOKO AUTOSTA MITÄÄN.
ASIAKAS ON TILANUT HEHKUJEN VAIHTO VAAN EIKÄ MITÄÄN MOOTTORIVALON PALAMISESTA OLE MAINITTU AUTOJERYN SIVUILLA.
ASIAKAS ON KÄYNYT LUKEMASSA KOODIT MERKKILIIKESSA JA SAANUT ILMEISESTI NIIN ISO HINTAARVIO, JOTEN PÄÄTI KILPAILUTA HEHKUN VAIHTO PUHUMATTA MERKKIVALOSTA.ASIA ON JO TÄSSÄ VAIHESSA SELVÄ.
NO, ASIAKLLE ON HETI ALUSSA ILMOITETTU KAIKKI ASIAT MITÄ LIITY HEHKUJEN VAIHTON JA ETTÄ KOODI HERJAA HEHKUTULPIA VAAN.ASIAKSAS ON ANTANUT JOKA VAIHESSA KUN ON SOITETTU JA KYSYTTY LUPAA ETTÄ SAATTE JATKA LUVALLA.MEILLÄ ON KAIKKI ERITELTY HÄNNE KUITISSÄ JA HÄNNELLÄ ON TÄSSÄ MAHDOLISUUS JOS ON OIKEIN REHELINEN, KOPIOIDA TÄHÄN SEN JA NÄYTÄÄ KONKREETISESTI OMAN VALHENSSA.
KUN AUTO OLI VALMIS, ILMOITETIIN ASIAKALLE JA MAKSAESSA LASKUNSSA OLI TYYTYVÄINEN JA KYSELI, ONKO MOTTORIVALO SAMUNUT.ILMOITIN HÄNNELLE ETTÄ JOKA AUTO HULLON/KORJAUKSEN JÄLKEEN KOEAJETAAN JA TARKISTETAAN KAIKKI VAROITUS VALOT.VALOT EIVÄT PALANEET KOEAJON JÄLKEEN.VASTASIN NÄIN TISKILLA.
ASIAKAS LÄHTI TYYTYVÄISENÄ JA MAKSOI LASKU JOKA OLI SOVITTU JUURI HÄNNEN LUVALLA.
TULI HETI TAKAISIN JA SANOI ETTÄ MERKKIVALO PALA JA TE VALEHTELETTE HÄNELLE.AUTO, KAIKKIEN KIIREN KESKEEN KUN ODOTI MUUT ASIAKAT HAKEMASSA AUTONSSA OTETIIN HETI AUTO SISÄLLE JA KATSELTIIN VIKAKOODIT.MOOTTORI HERJÄSI TÄÄLLÄ HETKELLÄ HEHKURELETA JA TÄMÄ OLI NYT IHAN UUSI VIKAKOODI.SANOTIIN ETTÄ VALO EI OLE PALANUT JA VAKUUTAN SIITÄ, MUTTA NYT KUN TODELLA PALAA , PITÄÄ ASIA TUTKIA.ASIAKS EI ANTANUT EDES MAHDOLISUUTA KESKUSTELLA ASIASTA JA KAIKKSITA PAHIN , EI KUNIOITANUT KETÄÄN MUUTA AUTO HAKIJA JA KESKEYTY KAIKKI TOISET ASIAKAT, VAIKKA SANOTIIN ETTÄ RAUHOITU JA ODOTA HETKEN KUN PÄÄSTETAAN MUUT ASIAKAT MENEE.TÄMÄKÄÄN EI RIITÄNYT, VAAN MENI NUOREN TYTÖN YLIPUHUMAAN ETTÄ SAISI TUKEA OMASTA ASIASTAKIN RIIPUMATTA ETTÄ TYTÖLLÄ OLI JO PANIIKKI HÄRIÖ JOKA ITSE AIHEUTI HUUTAMALLA MEILLE JA VIELÄ SYYTÄ MEITÄ ETTÄ ME HUUDETIIN ASIAKAILLE.
JOS MUUT ASIAKAT LUKE TÄTÄ JULKASUA, VOIVAT OMUILLA SANOILLA SANOA OMA MIELIPIDE ASIASTA JA ME EMME VOI VAIKUTA TÄHÄN MIELIPITESEEN EIKÄ ME HALUTAAN VAIKUTA.HALUAMME KAIKIIEN MUIDEN SYYTÖMAT ASIAKAT JOKA KARSI SIINA HETKELLA ANTA OMA MIELIPIDE ASIASTA!!!!
ASIAKS VIELÄ ILMOITI ETTÄ JUURI SOITI MERKKILIIKESEN JA KYSELI ETTÄ KULUKO HEHKURELE VAIHTA HEHKUTULPIEN YHTEYDESSÄ JA SAI VASTAUKSEN ETTÄ NÄIN SE KUULU.TÄMÄN TAKIA SYYTELI LISÄ MEITÄ ETTÄ MEIDÄN OLISI PITÄNYT TIETÄÄ ASIASTA JA HALUSI OSA RAHOISTA TAKAISIN.
TÄASÄ ON ILMOITANUT MYÖS ETTÄ HINTA OLI 3X ISOMPI KUIN ALUNPERIN, MUTTA EI MUISTANUT KIRJOITA ETTÄ HÄN ON ANTANUT LUVAN HINTA MUUTOKSIN JA LISÄSI VIELÄ HUOLTO, MISTÄ EI TIETENKAAN HALUA MUISTA MAINITA.REHELISUUS ON KOVA JUTTU NÄKÖJÄÄN!!!!!
KUN MUUT ASIAKAT OLI HOIDETTU JA NUORI TYTTÖN SAATIIN RAUHOITETTU JA PÄSTETU ETEENPÄIN, RUVETIIN JATKA TÄMÄN ASIAKAN KANSSA LOPPUN ASTI.HÄNNE VAOMONSSA ON OLLUT MUKANA JA KOKO AIKA ON KESKEYTÄNYT MEIDÄN ASIAN RATKASUA JA NIIN SANOTUSTI EI ANTANUT MIEHELLEKAAN HETKEN AJATELLA.
SOITETIIN RS HULTOON JOKA ON SUBARUN VIRALINEN MERKKILIIKKE JA VARAOSAMIEHELTÄ KYSYTIIN, LUKEKO MISÄÄN NIIDEN OHJELMASTA , ETTÄ HEHKURELE ON VAIHDETAVA KUN VAIHDETAAN HEHKUTULPAT.
PUHELU LAITOIN KAIUTIMELLE EETÄ TODISTETAAN KAIKKILLE LÄSNÄ OLEVILLE ETTÄ PELATAAN REHELISESTI LOPUN ASTI.
RS HUOLTO-N VARAOSA MIES SANOI ETTEI MISÄÄN LUE EIKÄ OLE KULLUT TÄSTÄ SÄNNÖKSESTÄ.
KYSELIN SITTEN ASIAKALTA KUKKA NYT VALEHTELE?. TULI PITKÄ HIJASUUS JA SITTEN SE VASTASI ETTÄ HÄN ON KYSELYT TÄTÄ TOIJALASTA.
ANNOIN KUMMINKIN ASIAKALLE MAHDOLISUUS MIETI KOTONA RAUHASSA ASIAA , KUN KAIKKI RAUHOITUU ETTÄ HALUAKO ETTÄ ME MAKSAMME HEHKURELEN JA VAIHTO JOS SE AUTA ASIA, MUTTA EMME VOI VAKUTAA IHAN 100% JOS JOKU MUU VAIKUTA VALON SAMUMISEN JA TODENAKOISESTI RELEN VAIHTO RIITÄ VIKAKOODIEN PERUSTELLA.TÄMÄN AIKAN KUN ANNOIN MAHDOLISUUTEN PÄÄTÄ RAUHASSA , HÄNEN VAIMONSSA ON KOKO AIKA PAINOSTANUT ETTÄ EI KORJATAAN TÄÄLLÄ MITÄÄN.
ASIAKLLA ON NYT MAHDOLISUUS ANTTA VIKA KOODIPAPERI TÄHÄN JULKASUUN JA KUITI MITÄ ON SAANUT JA MISSÄ LUKE KAIKKI, JOS HÄN VAAN KYKENE SIIHEN.OLISI HYVÄ JOS HÄN PYSTYISI SEISOO OMIN SANOJEN TAKANA.
TÄSSÄ NYT KAIKKI IMISET JOTKA JAKSAVAT LUKE TÄTÄ JULKASUA , VOIVAT PÄÄT ITSE , MITÄ TÄSSÄ ON TAPAHTUNUT.
17.07.2021
Electric Car Service
PENKKI JA AUTON SISUSTUS ON HERKIMISTÄ PÄÄSTÄ JA MUSTA JÄLKI OLI AUTOSSA JÄÄNYT KYLLÄ.KAIKKILLE VOI TAPAHTUA JA HETI SIIVOTIIN JÄLJEET, JOTEN ASIAKAN EI TARVINYT MITÄÄN SIIVOTA MUUTA KUIN EHKÄ. JOKO OMIA JÄLKIÄ TAI ON NIIN PERFEKTIONISTI ETTÄ EI KESTÄNYT AJATUSTA ETTÄ JOSAKIN ON VIELÄ JOKU PILKKU!
ASIASTA PAHOITELTIIN JA SIIVOTIIN TAHRAN, MUTTA JOSKUS EI RIITÄ SEKAAN!
17.07.2021
Electric Car Service
PYYDÄN EDELEENKIN KAIKKI ASIAKAAT OLLA REHELISIA.TÄMÄ AUTOJERYN PALVELU PERUSTUU KUMMINKIN REHELISUUDEEN!
ASIAKAS TOI AUTONSSA TARKISTETAVAKSI JA MAKSOI TARKASTUKSESTA 23€.lÖYDETIIN SYY VIALLE JA ANNETIIN ASIAKALLE PÄÄTÖSTÄ MITEN HALUA KORJATA ASIAA.
TÄSSÄ ON TAPA ILMASTA KUINKA ASIAT VÄÄRENETÄÄN!!!!OLKAA IHMISEKSI.
17.07.2021
Electric Car Service
AIKATAULU EI MENYT IHAN METSÄÄN, VAAN ASIAKAT ITSE OLETAA ETTÄ KUN AAMULLA TUODAAN AUTO KLO 8.00 JA LASKEVAT TYÖN KESTO 2H, TULEVAT HAKEA AUTONSSA KLO 10.00, VAIKKA ON HETI AMMUSTA SANOTTU ETTÄ KUN ON AUTO VALMIS TULE TEKSTIVIESTI.
TÄMÄ TAPAHTUU JOKA PÄIVÄ VAIKKA ILMOITETAAN JA VAROITETAAN HETI ALUSSA.jOKO KORVAT ON KIINNI TAI EI HALUA KUULA!!
02.07.2021
Electric Car Service
OLIKO SILLOIN ITSE POMO PAIKKALLA?
NYT POMO KIRJOITA JA VOIN VAKUUTA ETTÄ EN OLUUT PAIKKALLA, KOSKA LUULEN ETTÄ PAREMPIA SOSIIAALISIA TAITOJA EI OLE KENNELEKAAN.
02.07.2021
Electric Car Service
JOKAISESTA HINTA MUUTKSESRTA ILMOITETAAN ERIKSEN!sE ON MEIDÄN KEHITELTY PALVELLU JA JOKISESTA ASIASTA ON VIDEO.KAIKKI KEHU TÄTÄ PALVELUA.
TIETENKIN AINA ON JOKU JOLLE EI RIITÄ MITÄÄN.
07.06.2021
Electric Car Service
TÄMÄ ON SELKEIN ESIMERKKI KUINKA OLEMME , ME IHMISET , ITSEKAITA JA ILKEITÄ, SILLOIN KUN AHNEUS VOITAA.
Asiakalle oli ilmoitettu että vetokoukku ei ole saapunut työpaikalle ja kaikki syyt tähän.Toimitajan hankijan ali, ali hankija ei toimitaa osia ajoissa ja yritää säästä ja tuo 4-5 koukkuja keralaan.Tstä asiasta oli jo ilmoitettu eteenpäin ja kun kaikki tietää kuin nopeasti asia suomessa nykyään ratkastaan1-6kk sisällä, ei varmasti tarvi kiukutella tästä.
Jokaisessa firmassa ja jokaisella alalla on samat ongelmat.Olemme ketjussa riipuvaisia toisistaan ja jos meistä olisi kiinni koko asia lopetaisi nyt ja heti.Tämmä on niin laaja ongelma kaikkille ja tämä kaikki tietävät Suomessakin.
ASIA ERIKSEN , HALUAKO YMMÄRTÄ!!!!
Asiakas on painostanut että heti kun tule pitaa ilmoita mitä luvatiin toki.Ilmoiti vielä että yhden viikkon perjantai mennessa pita olla koska asiakas lähtee reisun mökille ja ei vältämättä pääse heti.No kun koukku saapui ja ilmoitetiin heti , asiakas ilmoiti että "SATUMMALTA OLI TULLU PÄIVÄKSI TAKAISIN JA SOPII TULLA ASENTAMAAN"Kaikki voi päätää nyt näillä perusteillä, oliko asia ihan näin.
Riipummatta tästäkin, tarjotiin ihan meidän mielestä huippu palvelu, eli kuskatiin asiakan kotiin ja kun koukku oli asennettu samana päivänä tuotiin kotoa takaisin hakemaan oma autonssa.
KAIKKI VOIVAT PÄÄTÄ NYT OLIKO TÄMÄ PARASTA TAI HUONOINTA MITÄ VOI TEHDÄ???????
07.06.2021
Electric Car Service
Vastaamme jokaisen asiaan eriksen:
Autojeryn työpöydälle ei voi annta tarjouksen muuten kun pyöristetty summa.Hinta oli 20€ tarkistuksesta mikä tässä tapauksessa on minimi mitä voi kirjoita.Auto nostetaan nosturille ja puretaan alusta muovia että voidaan edes nähdä jotakin.Meidän ohjelmistössä pyöristetiin lähin mahdolisen hIntaan eli 22,50€ mitä voi lähellä pyöristä.Todelisen hinta mikä tästä TARKISTUKSESTA voi otta olisi lähellä 1h työtä velloitus, mutta kun lupasimme noin 20€ veloituksen, näin sen pitaa ollakin.Hintaa on arvio eikä tasan hinta.Tämä lukee autojeryn palvelussa, mutta asiakas oli valmiksi suunnitellut tämä että saa arvokasta tieto mitä tarvi tehdä ja oli suunnitellut että ei maksaa enemmään.Tämä oli selvä ennen kuin on saapunut paikkan päälle.Varmisti vielä asiaa kysylussa etukäteen.2,5€ oli niin iso asia että palvelu henkilö oli antanut omasta taskusta ettei tule riitä.Tämä sama henkilö on saanut firmalle 5 tähteä palvelusta, joten KAIKKI ASIAKAT JOTKA OLI SAANEET HÄNNELTÄ PALVELUA MUISTAVAT VARMASTI!
TOINEN TÄRKEÄ ASIA MITÄ ASIKAT EIVÄT HALUA YMMÄRTÄ JA JOKA PÄTEE JOKAISESSA TYÖPAIKASSÄ, ELI ASIAKAT EIVÄT SAA PYÖRIÄ HALLIN PUOLELLA JA JUURI SYYSTÄ ETTEI TAPAHTUU VAHINKO JA OLEMME VASTUUSSA HENKILÖKOHTAISESTI JOS JOTAKIN TAPAHTU.KAATUMINEN LIKAISELLA LATIALLA, TAI LYÖ PÄÄTÄ JOHONKIN.KOSKA , HYVÄT ASIAKAT, JOTKA TIETÄÄ TÄMÄN SUOMEN LAISSA ,KOSKA RUPETTE HYVÄKSYMÄÄN TOSI ASIAT, ETTEI SAA OLLA TYÖTILOISSA MIKÄ ON MÄÄRITELTYY JOKAISESSA TYÖTILOISSA.SYY EI OLE "ETTEI ASIAKAS SAA NÄHDÄ MITÄ TEHDÄÄN" VAAN ETTEI TAPAHDUU VAHINKO.
MEILLÄ ON ASIAKALLE NÄYTETTY, JOKAISELLE KUN ON HALUNUT NÄHDÄ OMAN AUTON, SAATAMALLA TYÖJOHDOLLA JA SILLOIN VARMISTETTU ETTEI TAPAHTUU VAHINKO.
Asiakas tässäkin tapauksessä kuviteli että me olisimme valmiina tehdä työt heti joka muuten kestäisi 5h.Oli tosi pahasti väärässä, koska meillä on 2vk jonot ja pikakaistalla selvitetaan vaan syyt ettei asiakat maksa turhia ylimääräisiä .TÄSSÄ TAPAUKSESSÄ SYY ON VAAN ETTÄ ASIAKASTA HÄRITSE NIIN ISO KORJAUS KUSTANUKSET, KOSKA ITSE SAI OLLA SEURANASAA AUTON ALTA JA NÄKI TYÖN SUURUTEEN,JOS OLISI VÄHÄN REHELISEMPI, MYÖNTÄISI SYYNSSÄ LAITAA TÄMÖSEN PALUTEEN VAIKKA SAIKIN 2,5€ TAKAISIN.
TÄSSÄ KAIKKI VOIVAT PÄÄTÄ ITSE OLIKO 2,5€ NÄIN TÄRKEÄ???
"Maksun jälkeen jouduin erikseen pyytämään kuittia maksutapahtumasta, samoin kun autoni avainta." EMME YMMÄRÄ EDES TÄTÄKÄÄN.MITÄ TÄMÄ TARKOITA??
KUN MAKSU TAPAHTUMA PÄÄTYY, SILLOIN ANNETAAN AVAIMEN JA KUITTI.ASIAKAS ILMEISESTI EI VOINUT ODOTAA ASIAN TAPAHTUMA KULKKUA JA OLI JO KIIHTYNYT JA VALMIS LÄHTEMÄÄN.EMME KEKSI MUUTAA VASTAUSTA TÄHÄN.
"Kokonaisuudessaan erittäin epämiellyttävä kokemus, en suosittele. Asiakaspalvelu ei ole heidän vahvin laji."
JOS SAMA HENKILÖ ON TUONUT FIRMALLE 5 TÄHTEÄ PALVELU LAADUSTA , HYVÄT ASIAKAAT , VOITTE PÄÄTÄÄ ITSE ASIASTA!!!
EHKÄ OLISI OIKEIN JOS ME MAKSETAISI TÄLLE ASIAKALLE KOKO KOUKKU JA ASENNUKSEN?????
MITÄ VIELÄ PITÄISI TEHDÄ ETTÄ ASIAKAS ARVOSTAISI??????HUOM!!! TÄMÄ ASIAKAS KONKREETISESTI!!
ONEKSI SUOMESSA ON VIELÄKIN KUNNOLISIA IHMISIA JOTKA YMMÄRTÄVÄT JA ARVOSTAA KUNNON PALVELUA!!!!KIITOS NIILLE.TÄMÄ TYÖ TEHDÄÄNKIN NIIDEN TAKIA!!
26.05.2021
Electric Car Service
Kiitokset palautteesta :)
26.05.2021
Electric Car Service
Isot kiitokset :)
21.05.2021
Electric Car Service
Kiitos teille :)
21.05.2021
Electric Car Service
Kiitos :)
21.05.2021
Electric Car Service
Isot kiitokset teille:)
10.05.2021
Electric Car Service
Aina sama ongelma.Ihmetelen kovasti kun asiakat vara joku päivä huolto tai mitä vaan autolle pitää tehdä ja varataan samalle päivälle hämmäslääkäri ja vaikka mitää.
KOSKA , HYVÄT IHMISET , TAJUATTE, ETTÄ KUN ON AUTOLLE VARATTU PÄIVÄ, AINA VOI TAPAHTUA JOTAKIN VIIVASTEITA JA SILLOIN EI SUUNITELAAN EIKÄ VARATAAN MUITÄ ASIOITA SAMALLE PÄIVÄLLE.
Tästä annetaan meille huonoja palauteita ja syy on ihan mualla.
TOISEKSI TÄRKEIN ASIA: 20MIN SISÄLLÄ ONNISTUU VAAN RENKAIDEN VAIHTO JA TÄSSÄ OLI KYSESSÄ KUMIEN VAIHTO VANTEILLE JA VIELLÄ TASAPAINOTUS.KUKAAN EI SAA 20MIN SISÄLLÄ NÄMÄ KAIKKI TYÖT KERALAAN!!!
01.05.2021
Electric Car Service
??????
20.04.2021
Electric Car Service
Ongelma ei ole missän mualla kun vaan että asiakas ei lukenut tarpeksi hyvin mitä tarjouksessa lukee!!Harmitaa tietenkin, mutta pitää itse ensi keralla katsoa paremiin mitä on tarjouksessa!!
16.04.2021
Electric Car Service
Isot kiitokset :)
16.04.2021
Electric Car Service
Isot kiitokset :)
20.04.2021
Electric Car Service
Aika käsitömätöntä!!Asiaks itse halusi halvempi akku.Mitä tämä nyt tarkoitaa??
26.03.2021
Electric Car Service
Kiitos paljon :)
26.03.2021
Electric Car Service
Kiitos paljon :)
19.03.2021
Electric Car Service
Pahoitellut jos jäi pahamieli asiasta,mutta nyt vastaa täälle , tarjouksen tekijä ja toimitusjohtaja.Jokaisessa tarjouksessa on liite joka on pdf muotoa ja jokainen saa sen auki jos osa käytä nykytekniikka.Ei vielä tahan asti kukaan ilmoitanut ettei saa auki pdf tiedostoa meidän tarjouksissa.Tässä on ennemmän kysessä kaksi vastakaista energia mikä ei voinut soppia yhteen.Meidän palvelija toimistossa on tullaessa meille nostanut kokonais palvelun yhdellä tahdella ylöspäin ja jos oikein asia väärenetään ,hän kyllä sano asiaa.Ei mitään väärin.
Kuten hän vastasi teille,kaikkia ei voi mielytä,varsinkin niitä jolla on päivä pilalla muista syystä ja syytävät toisia.
Itse tarjouksessa selitin eriksen liiten lisäksi ,että jos halua halveman osan siitä minusta sen summan.Jos itse ei ymmärä tai ei osa käytä autojeryn palvelua,se ei tarkoita että voi syytä toisia hunosta palvelusta.
Itse seison oman toimiston palvelijan takana täsdä asiassa ja vakuutan että hän on tehnyt asia kuten pitaa.Kun hän kyseli teiltä ikää,siinäkin teidän itse kirjotettu vastauksesta näkee että ette tykänyt hännestä jo ennakkolta.
18.03.2021
Electric Car Service
Kiitos :)
31.03.2021
Electric Car Service
Aika törkeitä!Ensinakin , ei pidää paikkanssa teidän ilmoitettu asia täällä.Soitin ajoissa ja tein mahdolisuuden peruumaan koko asia ajoissa ettei tule väärä käsitusta!
Motoneti ssa ei ollut paloja eikä missän mualla sillä hetkellä.Otin selvä jokaisesta tarvikke liikesta ja vastaus oli sama , ei ole.Tosi erikoista että asiakat valehtelevat asiasta juuri tarkoituksella loukata maahanmuutajia jotka tekevät Suomesssa jo melkein 30v töitä ja maksavat veroja.
Me olemme ihan juuri kuin pitää, ilmoitaneet asiasta ajoissa ettei tule vääriä käsityksia ja siitä saatiin KIITOS kun olaan asialisia.Emme haluneet asiakalle ilmoita myöhään, vaan ajoissa heti kun varaosaliikke ilmoiti ettei ole tarvikke paloja ennä.
TÄÄLLÄ KERRAN VIELÄ, PYYDÄN KAIKKIA ASIAKAITA REHELISUUTEEN!!
15.03.2021
Electric Car Service
Kiitos :)
08.03.2021
Electric Car Service
Kiitos
05.03.2021
Electric Car Service
Hei, kiitos palauteesta, mutta onko teillä yhtään myötätuntoa tai kiitolisuutta jos joku teille tekee 6h ylimääräistä työtä ja katsasta auto teidän puolesta ilmaiseksi ja 550e tehdystä työstä ei veloita mitään.
Asiat eivät sujuneet ihan kun teidän mielestä pitäisi, mutta jos teidän autossa ilmenne vika joka ei ole alunperin tiedossa ja vaati monenkertaine työajan selvitakseen syy, me emme voi tehdä ilmaista työtä ja vaihta oman piikin osia jotka ovat vialisia ja kuten tiedätte , nipusitella korjattu.Toitte auton joka on nipusitella korjattu ja odotatte että joku korja sen halvalla.Obd viasta olemme heti varoitaneet että jos on toisen korjaamon vikakoodit, me emme hyväksy niitä koska meidän on annetava takku ja otetava vastuu tehdystä työstä.Annoitte luvan ja sanoitte ymmärtävänne asiaan.Nyt kuminkin väitätte toisin.
Jos sijaisauto on ainoa asia joka teitä lohduti eikä 550€ ilmasta annettu työstä ja ilmaisesta katsastuksesta, olkoon teidän omalletunnolle.
Poikanne on vielä soitanut kun radio ei toiminut ja puhelimessa neuvoin ilmaiseksi , keskellä kiireta ja yritin auta kuten aina.Tämäkin varmasti teidän mielestänne kuulu tehdä ilmaiseksi.
05.03.2021
Electric Car Service
Kiitos paluteesta, mutta yksi asia jäi vaivamaan.Kuinka etukäteen voi ennusta onko jossain autoissa ruostuneita pulteja tai vastakäymisiä?
Eihän kukaan voi arvioida varmuuden vuoksi ja antaa korkeampi hintaarvio jos vaikka ei ole ongelmia.Tavalaan tällä ehdotuksella, pitäisi teidän mukaan rokotaa kaikkia etukäteen!Tämä on väärin meidän mielestä ja kun kerran on puhelin keksittu, silloin ilmoitetaan asiakalle ongelmasta ja kysytaan lupa.Jos lupa on annettu ja asiasta on dokumentti, mielestäni olis reilu arvosta semosta toiminta eikä kehota varmuuden vuoksi otta isompi hinta tarjouksessa.
05.03.2021
Electric Car Service
Katsokaa sitten ylempänä samasta asiakalta palauteet!
24.02.2021
Electric Car Service
Pahoitelemme jos asia jäi vaivamaan, mutta emme voi tietää etukäteen kenen autossa olisi joku ruuvi ruostessa.
24.02.2021
Electric Car Service
Pahoitelemme jos jäi jotakin paha mielen, mutta asiasta tiedän itse toimitusjohtajana että teille alunperin ei ole luvattu tehdä mitään tietyn aikataulun mukaisesti vaan samana päivänä valmiksi.Te olette kyseleet tyttöltä että onnistuko klo 13.00 menessa ja hän lupasi että yritetään.Te tulitte jo klo 12.00 odota ja tuskailitte jo silloin kun kestää.En tie mitä asialle voisi tehdä muuta kun toivo ensi keralla viette autonne huolton varaudutte että siitä ei saa valmiksi kun teille sopii tai ette sille päivälle lupaa muuta menoa.Näin se on helpompi eikä turhan harmita kaikkia.
23.02.2021
Electric Car Service
Kiitos paljon :)
18.02.2021
Electric Car Service
Kiitokset teille!
16.02.2021
Electric Car Service
Hei, kiitos palauteesta. Tarjouksessa luki paljonko kylmäaineida sisältä hinta. Teidän autolle meni enemmän, kun luultavasti ilmastointihuolto ei ole tehty pitkään aikana. Pahoittelut mutta ainaa kannatta tarkista tarjousta huolellisesti.
18.02.2021
Electric Car Service
Kiitos.
18.02.2021
Electric Car Service
Isot kiitokset:)
12.02.2021
Electric Car Service
Isot kiitokset!
01.02.2021
Electric Car Service
Kiitos :)
29.01.2021
Electric Car Service
Kiitos paljon.
28.01.2021
Electric Car Service
KIITOS :)
25.01.2021
Electric Car Service
Kiitos!
25.01.2021
Electric Car Service
Kiitos.
25.01.2021
Electric Car Service
Kiitos!
25.01.2021
Electric Car Service
Kiitos.
22.01.2021
Electric Car Service
Kiitos :)
22.01.2021
Electric Car Service
Kiitos :)
22.01.2021
Electric Car Service
Kiitos :)
21.01.2021
Electric Car Service
Kiitos hyvästä palautteesta. Turvallisia kilometreja teille.
15.01.2021
Electric Car Service
Kiitos paljon :)
14.01.2021
Electric Car Service
Kiitos paljon :)
14.01.2021
Electric Car Service
Kiitos.
14.01.2021
Electric Car Service
Kiitos :)
14.01.2021
Electric Car Service
Kiitos paljon :)
08.01.2021
Electric Car Service
Hei Toni. Kiitos palauteesta. Pahoittelut, kun asiakaspalvelija unohti mutta te muistutitte hänelle sen ja -10% alennus lukee/näkee kuitissa.
10.12.2020
Electric Car Service
??????
26.11.2020
Electric Car Service
Kiitos.Aina tehdään näin, mutta teke hyvää kun arvostetaan.
11.11.2020
Electric Car Service
Jatkuvasti sama ongelma, että kun ilmoitetaan asiakalle puhelimitse ja toimistossa lukee että kun auto on valmis ilmoitetaan.Asiakas itse laski aika ja tuloaika hakemaan vaikka ei ollut ilmoitettu.Kaikkista hinoista mitä on sovittu ja tule lisä, ilmoitetaan ja kysytään lupa.Jos tämäkään ei riitä , silloin on vika jossain mualla.
Turhan moitia korjaamoa, jos autossa on ongelmia ja vaati lisäaika korjauksen.
11.11.2020
Electric Car Service
Asiakas halusi alunperin vaan vikakoodien poisto.Tulaessä meille vaihto ajatusta ja halusi vielä kaikki koodit tulostetuna , mistä veloitetiin lisää.En ymmärä mistä on kysymys tässä??Työt maksaa ja asentajalle palkkka maksetaan.Eihän kukaan tee ilmaista työtä.
11.11.2020
Electric Car Service
Voisi ollakin, kyllä, mutta ilmainen joka tapauksessä.
27.10.2020
Electric Car Service
Asiakalle oli soitettu ja kysytty lupa lisätöistä, joten itse on voinut kieltä työt.Asiakalle annetiin video ja lahetetiin ennen kuin saimme luvat, joten turhan on syytä meitä kun on autossa paljon ongelmia.
22.09.2020
Electric Car Service
KUn vaan jotkut asiakat olisivat rehelisia!
22.09.2020
Electric Car Service
Kun asiakalle ilmoitetiin, jos joku vika on tullut ja epäilään että johtu meistä, saa tulla heti tarkistamaan, asiakas ei halunut edes näytä autonssa.Miten voidaan tehdä mitään muuta?
15.07.2020
Electric Car Service
Asiakat itse laske omassa päässä koska huolto on valmis, vaikka ilmoitettu että tekstiviesti tulee kun on valmis.Oma vika jos itse päätä.
25.06.2020
Electric Car Service
Pahoitellut.Vika oli meidän logistiikkassa.
21.06.2020
Electric Car Service
En tie miksi hinta yritetiin peria 100€ enemmän kuin sovitiin, mutta tiedän että jokaisesta hinta muutoksesta pyydetään asiakan lupa ja voin luvata ettei ikinä peritään mitään mitä ei ole sovittu.
Jos meidän sijais autot ovat huonoja ja likaisia, silloin ei tarvi aj niillä.Saa vuokrata 50e lla vaikka mitä.Meillä sensijan autot on ilmaisia huollon ajaksi ja useimiten tavaliselle ihmisille kelpa.Jos meidän vanhemat autot ei kelpaa, uusia autoja saa vuokratavaksi , mutta ei ilmaiseksi.
13.04.2020
Electric Car Service
Pahoittelut jos joku on jäänyt vaiva, mutta me ilmoitetaan asiakalle jos hinta arvio muutuu ja sitten vasta tehdään luvalla. En ymmärä miksi asiakat moiti hintaarvi muutosta kun aina kyselaan lupa.Eihän asialle voidaan mitään jos autossa on enemmään vika kuin arvioittu työ.Tehän ,asiakat itse arvioitte vian ja pyydätte tarjousta. Monesti olen pyytänyt näytämään autonne ensin tarkistuksen ja jos sitten hinta heitä ,silloin on vika meissä. Toimisto on meillä todella siisti ja siitä pidetaan huollen. Sijaisauto on aina siisti ,paitsi jos edelinen jätä roskia silloin emme voi vahtia aina. Siitä paitsi se on ilmainenkin,joten vaatimukset on pienetkin.
05.03.2020
Electric Car Service
PYYDÄMME KAIKKI ASIAKAT OLLA REHELISIA KUN ANTAVAT PALUTETA!
Perus huolto hinta arvio piti täysin paikkanssa 1e tarkuudella. Asiakas on tilanut Lisä työtä tuleassa huolton ja siinä oli ilmastointi huolto ja omat tuoma sumuvalot jotka piti asenta hännen pyynöstä ja kytkeä.
Miten joku kehta antaa semosta paluteta 3 tähteä ja moitia hinnan muutosta , kun itse pyysi sen lisätyönä. Annetiin vielä lisä alennusta ilmastointi huollonyhteydessä kaasuista.Miten tässä pitäisi menetella. Yritämme palvella kaikkilla keinolla niin hyvin kun vain voidaan, mutta ei ilmaiseksi.
17.02.2020
Electric Car Service
Asiakalle lähetetty s posti missä lukee lisätyö tuo lisäkustanusta ja asiakas ei reagoinut olenkaan kuin vasta sitten kun tuli maksa.
Kaikki info oli laitettu ja kuvat, sekä videot.Asiakas oli niin tyytyväinen että kaikki on annettu, mutta kun hinta on isompi kuin alkun suunitelttu.
Tästäkin näkee ettei mitään riitä vaikka lähetät kuvat, videot, kysyt lupa ,saat luvan , aina on korjaamon vika kun autoissa löytyy kaikenlaisia vikoja.
Pyydämme taas kerran asiakailta enemmään rehelisuuta kun antavat palauteta.
12.01.2020
Electric Car Service
TYÖMÄÄRÄYS:
Raidetangonpäät vaihto, oikea ja vasen, (oikealla edessä ulompi välyksellinen)
* Muu työ *:
Turvatyyny, varoitusvalo palaa (ei aina, enemmän talvella, kesällä ei), näytöllä ilmoitus oikea sivuturvatyyny ja / tai sivuverho vika.
VIKAKOODI: E691 RH side and RH side curtain airbag igniters in series, OPEN CIRCUIT
Katsastuksessa hylätty; turvatyyny, ei edellytyksiä toimia
Rekisteri valot ja jarruvalot kuntoon. asiakan omat poltimot.
HUOLLOSSA HUOMIOUTU:
Turvatyynyn varoitusvalo on päälä. Oli korjattu liitin, poistettu etupenki, tarkistettu johdosarja penkissa. Vika on edelen. Täytty tarkistaa koko johdosarja penkista airbakin boxin.
.Kaikki asiakat saavat nyt päätää miten on tässä käynyt. Joka kerta kysytään asiakalta lupa lisä tutkimuksin. Me ei saattu lupaa jatka tutkimusta.Harmi kun ei olaan rehelisia! HUOM! Asiakas on alekirjoitanut työmääräyksen!
17.12.2019
Electric Car Service
pahoitellut jos oli vaikeä löytä,mutta tämän takia tehtiin erilinen karta joka lähetetaan aina jokaiselle asiakalle.
Epäreilua antaa korjaamolle 2 tähtiä pelkastaan syystä ettei osa löytä perille kartan mukaan.
17.12.2019
Electric Car Service
Tämä on annettu tarjous asiakalle missä lukkee että on merkkiliiken tavara ja hinta ei ole tiedossa ennen kuin asiakas soita ja sovitaan otetaanko suutimen merkkiliikkesta.
Työosuus annettu vaan kuten tarjouksesta näkyy.
Electric Car Service
AD autohuolto
Vahvistettu hinta
52.20 €
Hei,
Tarjouksemme sisältää:
suutin merkkiliikkesta
työ 0,5h 35€
Tervetuloa!
Ystävällisin terveisin,
Electric Car Service
Piilota
Sijainti kartalla:11.8 km
Aikoja alkaen:to 05.12
Takuu työlle:12 kk
Takuu osille:12 kk
Sijaisauto:0
Tässä työmääräys ja kuitti veloitettusta hinnasta, missä selvasti lukee että annettu alennusta työosuudesta koska oli hintava suutin merkkiliikesta.
Tämä on meidän hyvä tahto ja ajatelu asiakuudesta, mistä saatin näin hyvä arvostelu.
Merkkiliikesta osan haku ei edes veloitettu mitä kaikki korjaamot ylenssa veloita.Ei ole korjaamon vika jos asiakan auto vaati merkkiliiken tavara ja se pitää hakea eriksen.
Silti me emme veloitaneet osahakua, mutta saatiin tosi hyvä arvostelu.
Työmääräys
Huollossa huomioitavaa
Pelkääjän puolen pissapojan suutin rikki. Ei siis tukossa, vaan rikki. Suutin pitäisi vaihtaa.
Huollossa huomioitu
Määrä Yks.hinta Hinta (Alv. 24%)
Pissapojan suutimen vaihto
Työ
0,40h-70,00€=28,00€
Pissapojansuutin
1,00kpl-24,20€
Pientarvikelisä 0,00€
Nyt kaikki asiakat saavat päätä itse onko tehty tämä väärin.Todisteet on näkyvissä yllä.Asiakas vielä väitä arvostelussa ettei laskettu hinta yhtään.
03.12.2019
Electric Car Service
TYMÄRÄYS:
Huolto ja pisapojan säiliön korjaus jos on helpo.
Asiakas alekirjoitanut työmäräyksen itse.
Jos on helpoa sitten korjataan.Helpoa ja nopea työ ei ollut, joten asiakalle ilmoitetiin että tarvitaan lisää aika.
Auton huollon yhteydessä löytyy jousi poikki mikä ei ole mitään ylimäräistä ja rahastetava vain todella tärkeä asia turvalisuuden vaikutava.
27.02.2019
Electric Car Service
Vahvistettu hinta
262.20 €
Hei Samuel . Tule meille näyttämään auto, ilmainen (10 min) tarkistus ja sen perusteella päätetään yhdessä korjaussuunitelmasta. Valmistaja suosittelee vaihtaa jarrulevyt parina, tuurvallisuudeen takia ja samana uudelle levyille täytyy pistää uudet jarrupalat. Vaikea pulttien irrotus katsotaan paikkan päällää. Katso liite, siinä on tarjous. Soita jos on kysyttävää tai varaa aika. Kiitos
Katso liitetiedostoa 1
Piilota
Jarrukilppi oli vaihdettu 1kpl(oikea puoli) ja siitä oli kysytty lupa teidän vaimolta. Tässä on kuvien linkki.
https://lh3.googleusercontent.com/-dIDXDNb7mfNfU00-VRtNNftbjbwBTvdf1HNOevEUXLDV3LRs0g-8lFEMRM67tGFGe4dSUkbkiaMAqsh11V5UNx9ZgUTadR4aXoxHn08XmEw7QQrkoF_8BLJIRx9ygfCPzIzXEw-W2eWXLvHBhAQ6S5lFSUpFd9YWi-SRnluWfy2Xy7J2zv-C9d-mQS7nfcNHJ0nDHk4xIP0W9_WpiSgoz7_-eYJCoh7NoJol8urJxkSANS1QMNKUxEDhKTgj6uE5SpfHQI08fkZXEOcW2o8j3pb4_vbYxJkvUUvmpp5Njl5tcL5ToPW1f5CEHYY7wtc2uDfO2yySF6DoOjdVYG4hfwe6pk3ViI-ykvhmJfw97ebM8syT2rIIDqei79UkYKiuHGoIZRgu9yY2QQyxH9EaCGZF2cehfJ58Zv6DmOVy1JFCHU5DnFDUJU6N4zBmuUzvfiWhdWAMXp_A7DXNc2bRRO_-070w0xI6YV3CVLOgrPmFs5zg4Jzhkk4FpLcIptWsnw0JkF8yiWLYAEH-pxUR5xdB3elsG4j4XvgBB1Isrb89K7_TH-rdoo1z2Il_NqfKj4yYy0dB8t_01VSpm7aUYVtI2gC6gKW4a_gQF0ptf9SHc0v4oD4Z11GQLX2wsDo0GBNoAjoBU4mQRF_mBAiGAtJx54hdLc=w1290-h969-no
https://lh3.googleusercontent.com/nZqL5-f5XfH8FAUX0AoVvytAGWFR_QnjOJ9LaTZ79RTZpGKqMrQF5c3eHG1I-hB1WwwnoOx5F2pkKY1CUI_ooJ1uJR4VZ_UxQSI0MUtvwHmMT1nSfA6hEbXMLQVzlyyeKeOxhaYdG42CDWxhXS1_LYhVVVQc6JdEtOF2LoiryBefGdYXwICd5EqYJtn3sDdFSuABIqiwJnSOpACEGhSeYUWDJvPIy5xf_YnqYr_Mc75DqP9DZiv26OMmkeMhrfVirkmFqFUKtwtrlPaAohEEf-atqn3xhzFVHlkpzQIfVDC5eHmnILfW_5Opi73aNCdmMij4DNidy8t13g2rG3MWWeHO69CYX0eH731gYfVrgpo_Kn4rFBLyW7N8HB-XCPcIbMm3x6CcUEftx6oolqMXQCQHujqX1fghPJGK14ULHuCmbtA8kKzokFkH5Co-4RKU3Mqi8xQcDifiunZfNyikGDQLmLwZFtyam-HgnyCw1zr8CTLDU01UnWdv68WdE3p7K0Ux0V_reAaH-OEKZnOQD2hasT2M5kWoeoanHYYFqMGeQRwDPh67XLPSKHktj_wxwOPGENPzSWA_PpWmTDIMggx56sLRwKM9PBQqHftymn1xmrlavpmHt-EgVHA6GwRH9dKQYBSK7UM61vE60aCb95pE7c7Pz2w=w729-h969-no