Aukioloajat
Ma-Pe: 8:00 - 16:30
La: 10:00 - 15:00
Su:
Asentajia 4
Yritys rekisteröity: 28.04.2023
AutoJerryssä vuodesta: 2024
Osoite
Mekaanikonkatu 19 B, 00880 Helsinki
Y-tunnus: 3361729-3
Yrityksen nimi: 7Autohuolto oy
7Autohuolto AutoFitin ketjuun kuuluva täyden palvelun autohuolto ja -korjaamo. Huollamme kaikki merkit autonvalmistajien ohjeistusten mukaisesti ja merkkaamme huollot tarvittaessa sähköiseen huoltokirjaan. Käyttämämme varaosat ovat halutessasi alkuperäislaatua ja myönnämme varaosille vähintään vuoden takuun.
Asiakastyytyväisyys on toimintamme keskiössä ja pidämme huolen siitä, että kaikki asiakkaamme ovat tyytyväisiä joustavaan ja korkeatasoiseen palveluumme.
Tarvitsitpa sitten määräaikaishuoltoa, öljynvaihtoa, rengastöitä, ilmastointihuoltoa tai mitä tahansa siltä väliltä, älä epäröi kääntyä puoleemme. Autofit on luotettava autohuolto Herttoniemessä!
Takuu työlle: 12 kk
Takuu varaosille: 12 kk
Liikevaihtoluokka: Ei tiedossa
Henkilöstön määrä: 2 - 4 henkilöä
Rekisteröinnit
ALV-rekisteri
Kaupparekisteri
Ennakkoperintärekisteri
Verohallinnon perustiedot
Työnantajarekisteri
Jumah Mohammed Hisham, Hallitus: Varsinainen jäsen
Khani Omid, Hallitus: Varajäsen
Korjaamon yleisilme
Asiakaspalvelu
Hinta-arvion paikkansapitävyys
17.10.2024
AUTOFIT Herttoniemi
Hei Jukka,
Katsastushan jätettiin välistä koska autossa oli vikoja joista olisi tullut todennäköisemmin hylky. Näin päätettiin yhteisymmärryksessä, että se jätetään välistä ja suoritetaan ainoastaan tuo jarruosio jota tarkastettiin sekä määräaikaishuolto. Palautteesi on paikkansapitämätön.
17.10.2024
AUTOFIT Herttoniemi
Hei,
Huollon vastaanotoksi olimme sopineet maanantain kello 09.00 jolloin toit auton, mutta noudosta luvattiin luonnollisesti soittaa sinulle kun olemme täysin varmoja diagnoosin suhteen.
Diagnoosi maksoi sinulle 39-. tästä olisit joutunut joka tapauksessa maksamaan, mikään korjaamo ei diagnooseja maksutta tee.
Ilmoitimme sinulle puhelimitse seuraavana päivänä tästä havainnosta ja suosittelimme tilaamaan käytetyt osat, sillä uudet anturit olisivat olleet todella hintavat. Yleensä varsinkin sähköosien kohdalla suosimme kotimaisia toimittajia kuten varaosahaussa olleita, täten takuuehdot säilyy jos sattuisikin niin että osa ei toimisi, joten fruugo.fi tai autodoc eivät ole paikkoja joita suosittelisimme. Tämän lisäksi pyysimme sinua tilaamaan itse osat, jotta välttyisit välikäsien kustannuksilta.
Pahoittelemme kumminkin sitä, että auto oli huonossa paikassa. Tolpat olivat vääntyneet jo ennen tänne tuloamme, tämä asia on hoidossa rakennuksen omistajan kanssa, valitettavasti emme voi ominpäin suorittaa sähkötolppia.
Suosittelen etsiä omaa korjaamoa ja pysyä jatkossa siellä.
02.10.2024
AUTOFIT Herttoniemi
Hei,
Määräaikashuollon jälkeen sinua informoitiin siitä, ettei autoon voida asentaa pelkkää sisäpistoketta, sillä jostakin sen pitää saada virtaa. Tästä syystä siis annoimme sinulle vaihtoehdon, että tilataan pistokerasiaan myös sähkösarjat, mutta halusit jättää tämän välistä. Ketjukorjaamona meidän on noudettava takuuehtoja ja suorittamaan toimenpide turvallisuusehtojen mukaisesti, emme voi suorittaa omia viritelmiä ilman tarvittavia sähkösarjoja.
10.10.2024
AUTOFIT Herttoniemi
Hei Sakari,
Faktat faktoina, otamme vastuun tästä oikealle puolelle asennetusta sisälämmittimestä jota myöhemmin vaihdettiinkin haluamallesi tavalla vasemmalle 4-minuutissa, mutta antettin johto on kaukana siitä mitä tehtiin, johto menee kattoa pitkin, sinne lohkolämmitintä ei asenneta sinne, eli siitä meitä ei voi syyttää.
Pohjapanssaristasi puuttui 5-ruuvia, takaisin tullessasi käytimme omaa hyvyyttämme omista ja laitettiin se vahvemmin kiinni.
Ylimääräinen reikä jota luulit olevan meidän poraama on tehtaan suunnittelema ruuvin paikka paneelissa, samanlainen reikä on suunniteltu samalle kohdalle paneelin toisella puolella. Toivottavasti tämä palautteen käsittely herätti sinua tästä painajaisesta.
15.09.2024
AUTOFIT Herttoniemi
Hei Tero,
Pahoittelut tästä kokemuksesta. On asioita joihin me voidaan varautua ja vaikuttaa, mutta on myös asioita joihin me emme voi vaikuttaa, kuten esimerkiksi sinun tapauksessasi jossa olimme tilanneet vara-osat hyvin etu ajoissa toimittajalta, mutta toimitusaikaan tuli muutoksia ja meille saapui vain osa tavaroista luvatussa rahdissa.
Sinuun oltiin tästä yhteydessä ja luvattiin soittamaan sinulle heti kun toimittajamme on antanut tarkemmat tiedot varaosien tilanteesta, mutta toimittaja ei osannut tarkkaan vastata toimitusaikataulusta, sillä ulkomaan lähetyksen kanssa oli ongelmia. Muistaakseni olit myös suoraan meidän toimittajiin yhteydessä ja vahvistit tämän myös heiltä kun selitimme ettemme ole saaneet tarkennusta asiaan ja tästä syystä sinulle ei ole vielä tullut soittoa meiltä päin. Tämä oli selityksemme sinulle kaikilta kolmelta henkilöltä kenen kanssa asioit, kukaan ei sanonut että tämä olisi ollut millään tavalla monimutkainen.
Ymmärrän täysin miksi olit tyytymätön tilanteeseen varsinkin tässä tapauksessa jossa kysymys oli työautostasi ja tämä aiheutti sinulle stressiä ja työaikataulujen sekaannusta. Moottorin vikavalo ei ollut päällä eikä tietokoneeseen ilmennyt mitään vikakoodia moottorin ohjauksesta, kysymys oli ABS sekä ajovakaustärjestelmään viittaavista vikailmoituksista mitä näytössä paloi, kuten itse mainitsit palautteestasi, mvv-ilmestyi sinulla vasta ajon aikana.
Asiakastyytyväisyys ja luottamus on tavoitteemme ja tälläisissä poikkeuksellisissa tilanteissa aina pyrimme hyvittää asian vaikkei virhe olisikaan ollut meidän puolelta.
Pahoittelut vielä kerran tästä ja kiitos kehityspalautteestasi. Hyvää syyskuun jatkoa ja mukavia kilometrejä!
11.09.2024
AUTOFIT Herttoniemi
Terve Abdifatah,
Tosiaan pahoittemelle ikävää tilannetta tottakai. Tarjouduimme viemään asiaa eteenpäin ja näyttämässä lasia yhteistyökumppanillemme ja vastauksesi tähän oli se, ettet ehdi sinä viikkona (ilmeisesti luottamuksen puute)
Käsivaraa on reilusti nokka-akseliin kun irroittaa jäähdytysnesteen säiliön pois tieltä joten alalistaa ei irroitettu, lasin alareunaan ei ole voinut tulla painetta tai osua mikään työkalu huomaamatta. Kuten koitin sinulle selittää tilanteen, meillä on vastuuvahinko, emme yritä vaikeuttaa tilannetta vaan ainoastaan se, että vakuutuksen piikkiin ei voi laittaa asioita mitä meidän hallissa ei ole tapahtunut, kuten muistat jututtelin asentajaa joka suoritti toimenpiteen ja hän sanoi, että muisti särön olevan siellä alusta asti.
22.07.2024
AUTOFIT Herttoniemi
Hei Olli,
Olet oikeassa olemme juuri muuttaneet uusiin tiloihin ja tilanne paranee tulevaisuudesta tilojen suhteen, kerrothan jos odotustiloissa olisi voinut olla kehitettävää.
Hintojen kohdalla juuri tämän takia käytetään arvioita eikä tarkkoja hinta summia, sillä odottamattomia tilanteita tulee korjaustoimenpiteissä hyvin yleensä vastaan.
Pahoittelemme, ulkopesun puutetta. Mikäli pultti ei olisi ollut jumissa ja siihen ei olisi mennyt ylimääräistä aikaa, ulkopesu oltaisiin ehdottomasti suoritettu.
Kiitos palautteestasi,
Tämä auttaa meitä kehityksessä!