Aukioloajat
Ma-Pe: 8-17
La: Suljettu
Su: Suljettu
Asentajia 4
Perustettu: 2009
Yritys rekisteröity: 03.11.2009
AutoJerryssä vuodesta: 2014
Osoite
Tillinmäentie 3, 02330 Espoo
Y-tunnus: 2296475-9
Yrityksen nimi: IVERA AUTOHUOLTO
Ivera autohuolto palvelee sinua alueella Espoo
Yli 100 miljoonaa euroa tarjouksia välitetty
Korjaa ja huoltaa autosi luotettavasti merkistä riippumatta!
Huollamme autosi laadukkaasti vankalla ammattitaidolla Espoon Kiviruukissa. Tarjoamme kattavat autohuolto- ja korjauspalvelut kilpailukykyiseen hintaan. Erikoisosaamista löytyy VAG konsernin autoista, myös paljon kokemusta monimerkkisista autoista.
Pidämme asiakkaistamme hyvää huolta antamalla erinomaista palvelua sekä täydellisen työntakuun. Työt suoritetaan asiakkaan kanssa sovitulla tavalla.
Asiakkaan ei tarvitse miettiä autonsa hyvinvointia huollon aikana eikä sen jälkeen!
Takuu työlle: 36 kk tai 50000 km
Takuu varaosille: 12 kk tai 30000 km
Joissakin osissa takuu on pitempi.
Liikevaihtoluokka: Ei tiedossa
Henkilöstön määrä: 2 - 4 henkilöä
Rekisteröinnit
ALV-rekisteri
Kaupparekisteri
Ennakkoperintärekisteri
Verohallinnon perustiedot
Työnantajarekisteri
Motrikala Artem, Elinkeinonharjoittaja: Elinkeinonharjoittaja
Korjaamon yleisilme
Asiakaspalvelu
Hinta-arvion paikkansapitävyys
10.03.2023
Ivera autohuolto
Hei, kiitoksia palautteestanne, täytyy täsmentää, että sytytystulpat joita ilmeisesti tarkoitatte "väärillä osilla" olivat kyllä oikeat ja autoonne sopivat, ainoa asia oli se, että valmistaja oli eri kuin tarjoukseen eritelty ja meidän kokemuksen mukaan ei markkinoiden huippulaatua toisin kuin tarjouksessa eritellyt NGK huippulaadukkaat tulpat, varaosamyyjämme oli omatoimisesti päätellyt myydä edullisemmat sytytystulpat kun hinta-ero oli tuntuva vakionkäytännön mukaan myytävistä NGK sytytystulppien ja edullisempien tulppien välillä, mutta koska tapanamme on pitää arvioista kiinni näimme aiheelliseksi korjata tilanteen. Harmillista tietenkin että homma venyi noin tunniksi alkuperäisestä aika-arviosta ja pahoittelut siitä. Toivottavasti ensi kerralla saamme palvelumme olemaan teillekin viiden tähden arvoista.
30.03.2022
Ivera autohuolto
Hei, kiitoksia palautteestanne. Harmillista että teille tämmöinen epäilys pääsi jäämään vaikka alkuperäisen vian korjauksen jälkeen ilmenneisiin vikoihin liittyvän vianetsinnän jokainen vaihe ja vianetsinnän perusteella aiheelliseksi katsottu korjaustyö jotka olimme kustannustehokkaasti autoonne toteuttaneet käytiin teidän kanssa tarkoin läpi. Niissä tapauksissa kun kyseessä on auton ensikäynti meillä ja korjaustyö on hintava niin kuin tässä tapauksessa, meillä on tapana ennakoida asiakkaan informoimisen suhteen muista mahdollisista autossa olevista vioista jotta asiakkaalla on mahdollisimman hyvä kokonaiskuva auton kuntoon saamiseksi tarpeellisesta budjetista. Tässä tapauksessa polttoaineen syötön vikaa ei voitu ennakoida, sillä venynyt jakoketju voi tässä moottorissa aiheuttaa samanlaisia vikakoodeja. Yritimme parhaamme saadakseen teidän kokemuksen palvelustamme ja sen tuloksen olevan teille viiden tähden arvoinen kustannustehokkaan vianetsinnän ja korjauksen lisäksi reilulla alennuksella mikä oli annettu ymmärtäen budjetoimisen hankaluutta kun hintavan tiedossa olleen remontin lisäksi tuli yllätyksellinen yhtä hintava remontti. Olette tervetulleita asioimaan tulevaisuudessa, josko vaikka ensi kerralla autossa ei olisi yllätyksellisiä vikoja ja saisimme toteutettua työn suunitellun budjetin puitteissa kaikinpuolin täydellisesti ja palvelumme olisi teillekin viiden tähden arvoinen niin kuin useimmille meidän asiakkaista se on.
07.03.2022
Ivera autohuolto
Hei, kiitoksia palautteestanne. Hieman täsmennystä kirjoittamaanne.
- Vianetsintää lähdetään tekemään aina poissulkemalla todennäköisimpiä vian aiheuttajia, tässä tapauksessa auton vikamusitissa ollut nokka-akselin asentotunnistimen vikaan viittaava vikakoodi sekä nokka-akselin testerillä luettu kierroslukuarvo oli epäuskottava. Tunnistimen vaihdon jälkeen lukema muuttui auton kierroslukuja vastaavaksi vaikka mainitsemastanne johtosarjasta aiheutuva vikakoodi auton vikamusitiin olikin jäänyt. Tämä tarkoittaa sitä, että nokka-akselin asentotunnistin oli rikki eikä sitä vaihdettu turhaan.
- Jakopään hihnasarjan vaihtoa ei esitetty pakolliseksi toimenpiteeksi, mutta koska kyseisessä moottorissa nokka-akselin asentotunnistimen vaihto edellyttää jakopään purkua siitä annettiin vahva suositus joka ilmaistiin varsin selkeästi suosituksena.
- Autosta on vianetsinnän aikana vuoronperään löydetty erillaisia johtosarjavikoja, josta tietenkin meidän kommunikoinnin kannalta syntyi hieman kiusallisia "ei se nyt tullutkaan kuntoon" henkisiä tilanteita, mutta tämähän on autostanne eikä meidän toiminnasta johtuvaa, meidän mielestä se on hyvää asiakaspalvelua pitää asiakasta koko ajan, ajan tasalla siitä mitä hänen autolle tapahtuu. Varsin nopeasti kuitenkin olemme löytäneet vanhojen vikojen etsinnän aikana ilmenneet uudet viat ja korjanneet ne, ja jopa tulleet teitä hinnassa vastaan ihan myötätunnosta, kun yllätyksellisesti korjauskulut olivat nousseet.
- Nämä mainitsemanne keskuslukituksen ongelmat ja lasinpesunesteen pumpun ongelmat johtuivat myös autossa olemassaolevasta johtosarjaviasta joka eskaloitui ilmeisesti muiden vikojen etsinnän aikana johtosarjojen liikuttelusta.
- Jos meidän toimintatavat olisivat vastoin yleisiä alan käytäntöjä ja logiikkaa, tarkistaa ensiksi kaikki mahdollinen vähemmän todennäköinen kuten tunnistinvian yhteydessä sen johtosarja, niin ehkä 10% tapauksista olisikin jäänyt halvemmaksi vianetsinnän ja korjauksen suhteen, mutta muut 90% asiakkaista maksaisivat aivan turhasta epätodennäköisten asioiden tarkistuksesta ja vianetsinnästä. Ikävää tietenkin että autonne kohdalle sattui tuo epätodennäköisempi skenaario , mutta tunnistin joka tod. näk. oli hajonnut johtosarjavian ansiosta oli viallinen ja vaikka johtosarjavika olisikin korjattu vian oire, eli se ettei auto käynnisty lämpimänä ei olisi poistunut.
- Tuo sanamuoto "ei saa kipinää" oli kiireessä sanottu väärä ilmaisu, ihan vahingossa, kyllä me tiedetään mikä on dieselmoottorin ja bensamoottorin toimintaperiaate, mutta jos kyseinen sanallinen lipsahdus teitä jäi niin paljon askarruttamaan niin pahottelemme teille aiheutunutta päänvaivaa.
- Kaiken lisäksi löysimme samalla ihan muuhun vikaan liittyvän johtosarjavian ja korjasimme, kertomanne mukaan olette aikaisemmin vaihtaneet siihen jo useamman osan mikä ei auttanut lainkaan, ja tämä siis ihan ilmaiseksi toisen vian etsinnän aikana.
Ikävää tietenkin että jäitte tyytymättömäksi vaikka teimme kaikkemme, (kustannustehokas vianetsintä, joustavat aikataulut, alennus yllätyksellisistä kuluista) saadakseen teidät tyytyväiseksi palveluumme. Toivottavasti voimme palvella vielä paremmin jatkossa.
14.01.2022
Ivera autohuolto
Hei, mahdollisista lisäkustannuksista oli puhuttu etukäteen koska kokemuksen mukaan niiden mahdollisuus tiedettiin jo silloin. Auton tuoneen henkilön kanssa oli sovittu, että tarpeelliset läpi käydyt mahdolliset lisätyöt voidaan hoitaa, kaikki tehdyt lisätyöt olivat myös joko pakollisia jotta auto saataisiin ajokelvolliseksi tai jälkeenpäin tehtynä 2-3 kertaa kalliimmat kuin kaikkien tehtyjen lisätöiden hinta. Tarkistimme äsken eilisten puheluiden takaisinsoittoviiveet ja teidän puhelinnnumerolla ei löytynyt eiliseltä vastaamattomia puheluita sekä pisin viive takaisinsoitossa koko päivänä ollut 30min mikä on alalla yleisesti ottaen erittäin pieni. Ikävää tietenkin, että teille jäi huono jälkimaku palvelustamme vaikka sovitut asiat hoidettiin ajallaan ja sovittuun hintaan tarjouspyynnössänne olleiden asioiden osalta.
30.11.2021
Ivera autohuolto
Hei, kiitoksia palautteestanne, oli vaikeuksia tavoittaa teitä ja onneksi loppujen lopuksia saimme tavoitettua ja sovittua tarkistusajan. Vielä positiivisempaa, että kyseessä ei ollut vika ja käyttö-opastuksella selvittiin. Toivotamme teille mukavaa joulun odotusta ja ajonautinnon hetkiä uuden autonne kanssa.
15.03.2021
Ivera autohuolto
Hei, inhmillisen virheen takia merkintä oli jäänyt hoitamatta. Pahoittelemme asiaa, sähköinen huoltokirjanne on nyt merkitty.
29.04.2020
Ivera autohuolto
Kiitoksia palautteestanne, meillä on tapana ehdottaa havaittujen vikojen korjausta samalla kerralla etenkin siinä tilanteessa jos työn alla oleva homma helpottaa niiden tekemistä. Ikävä kyllä sinä päivänä kun autonne jarruremonttia oltiin tekemässä kalenteri oli niin täynnä että joku toinen varatuista hommista olisi varmasti jäänyt tekemättä jos laakereita oltaisiin alettu tilaamaan ja vaihtamaan. Näissä tilanteissa joudumme priorisoimaan ennalta sovittuja hommia. Asiaa aina auttaa jos autolla on pidempi huoltohistoria meillä jolloin tiedämme enemmän asioita etukäteen ja osaamme niihin varautua jolloin kakki menee suunnitellun mukaisesti. Iloista kevään jatkoa ja kiitoksia ymmärryksestänne.
24.02.2020
Ivera autohuolto
Hei, kiitoksia arvostelustanne. Tarjousta tehdessä oli käynyt virhe jonka ansiosta tarjoukseen oli laskettu väärää öljyä mikä oli juurikin tarjoukseen laskettu Castrol 0w-30 jota käytetään vanhemmissa Volvon moottoreissa. Työvaiheessa öljyn sopivuus autoon aina tuplavarmistetaan ja siinä yhteydessä huomattiin että valmistajan suositus on 0w-20 mikä pätee suurimpaan osaan uudempia Volvoja. Meillä oli hyllyssä luokituksiltaan sopivaa 0w-20 Mannolin valmistamaa kuittiin merkittyä öljyä jolla huolto saatiin onnistuneesti tehtyä ajoissa loppuun. Minun oli tarkoitus asiasta myös ilmoittaa, mutta iltapäviän kiireessä asia yksinkertaisesti unohtui, pahoittelut siitä. Mannol on Saksalaisvalmisteinen huippulaadukas öljy minkä todistaa se että VAG-konserni on myöntänyt heidän tuotteelle virallisen sertifikaatin, eli Mannol ei ole ainakaan huonompaa öljyä kuin Castrol.
26.08.2019
Ivera autohuolto
Hei, kiitoksia palautteestanne. Valitettavasti jokaisen auton kunnosta ei voida tietää etukäteen varsinkaan niissä tapauksissa jos auto käy meillä ensimmäistä kertaa. Huollon aikana ilmenneistä korjaustarpeista sekä niiden hinnasta pidämme aina asiakkaitamme ajan tasalla niin kuin tässäkin tapauksessa teimme.
14.02.2019
Ivera autohuolto
Hei ja kiitos arvioinnista.
Sähköiseen huoltokirjaan merkattiin pelkkä öljynvaihto. Auton oman ajotietokoneen nollaamisessa tosiaan kävi klikkaus virhe ja samalla nollautui huoltoilmaisin. Pahoittelemme tilannetta.
06.10.2016
Ivera autohuolto
Hei,
Kiitos arvostelustanne. Akun vaihto ei sotke auton elektroniikkaa jos auton sähköjärjestelmä on kunnossa. Olisimme pystyneet tutkimaan autonne sähkövikoja VAG konsernin merkkitesterillä jos olisitte ottaneet meihin yhteyttä.