BMW 5-Sarja (2011) - Kuopio
* Muu työ *:
Takalasien tummennus (5%)
Samalla tuuliohjaimien asennus osineen.
Peugeot 206 (2003) - Kuopio
* Muu työ *:
Peugeotin tyyppivika taka akselisto vaurioitunut, Mahdollisuuksien mukaan vanhan korjaaminen / uuden asentaminen
Skoda Octavia (2014) - Kuopio
Jarrut:
Jarrunesteiden vaihto.
* Muu työ *:
Auton pohjan levy roikkuu - kiinnitys.
Tarkastus mahd. korjaustarpeista. Autoon on viime vuosina tehty vain öljynvaihdot ja ilmastointihuolto.
Opel Astra (2011) - Kuopio
* Muu työ *:
Konehuoneesta/moottoritilasta vuotaa öljyä tmv - alkanut ilmestyä läiskäpisaroita autohallin parkkiruutuun.
Tarkastus ja korjauskustannusarvio tarpeen.
Lisäksi oikea lisävalo viallinen - polttimet vaihdettu eikä auta, syyn tutkiminen ja korjauskustannusarvio tarpeen.
Seat Ibiza (2011) - Kuopio
* Muu työ *:
Kuskin puolen pissapojan suutin ilmeisesti tukossa kun ei suihki mitään. Apukuskin puolella toimii normaalisti.
BMW 5-Sarja (1996) - Kuopio
* Muu työ *:
Olin vaihtamassa konepellin vaijereita ja sitten epähuomiossa suljin konepellin, vasempaan lukkoon menevä vaijeri on paikallaan mutta oikean lukon vaijeri ei ole joten konepelti on vasemmalta auki mutta oikealta vielä jumissa kiinni varmaan pitää lukko hajottaa.
Toyota Yaris (2005) - Kuopio
* Muu työ *:
Kuskin oven ulkokahvan vaihto (miel. punainen), takapenkillä turvavyöhihnan vaihto kuskin puolella ja keskellä.
Opel Astra (2008) - Kuopio
* Muu työ *:
Starttimoottorin vaihto. Uutta starttia ei ole hankittuna, eli työ + osat. Lisäksi autoon pitäisi vaihtaa yksi etupoltin.
Mercedes-Benz E (2006) - Kuopio
* Muu työ *:
Etujousi oikealta puolelta poikki. Sen korjaus.
Ford C-MAX Grand (2012) - Kuopio
* Muu työ *:
Hylatty katsastuksessa: ESP-jarjestelman merkkivalo palaa. Lisaksi ratti on vinossa Vianmaaritys ja kustannusarvio
-ML
9.2.2024
-Vikakoodit luettu ja herjaa
c0287 - Pitkittaiskiihtyvyystunnistin -Toimintahairiö
-Vikakoodi antaa ohjeeksi ohjauskulman kalibrointi puuttuu. Yritetty testerilla kalibroida ohijauskulma tunnistinta ja ratti vinossa onka takia ei saa suoritettua.
Suoritettava ensiksi suuntaus, ja mahdollisesti myos uusittava ohjauspyörän kulmatunnistin. Jonka jalkeen kokeiltava kalibrointia uudestaan.
Onko autosta kaytetty rattia tai rattiakselia irti, jonka vuoksi asentokulma heittaa todella paljon?
-MR-
Tomi
Kaannetaan rattiakselista asteet kohdalleen ja kalibroidaan tunnistin. Katsotaan häviaakö herjat. Tomi
20.2.2024
-Ratti kayety irti ja todettu ettei rattia saa kaannettya koska menee vain yhdesa asennossa paikalleen. Sama hammastangon ja rattiakselin kohdalla
-Pyörien suuntaus säadetty
-Koska ratin kaantókulma nayttaa 60% ratin ollessa suorassa niin suoraan ajaessa sähköinen tehostin pyrkii keskittamaan ratin suoraan jolloin ratti vetää oikealle
-Taytyy selvittaa lukeeko kaantökulman hammastangosta vai ratin takaa MM
Autoon on uusittava hammastanko, varaosaa saa vain merkkiosana. -ML