Chevrolet Evanda (2006) - Lohja
Moottori:
Tuulilasin pyyhkijän moottori pitäisi vaihtaa
Audi A6 Allroad (2017) - Lohja
Moottori:
Hehkutulppien vaihto
* Muu työ *:
Hehkutulppien vaihto
Mercedes-Benz E (2006) - Lohja
Moottori:
hiukkassuodattimen puhdistus, hehkutulpat vaihdettava.
Chevrolet Nubira (2007) - Lohja
Jakohihna:
Jakohihnasarjan vaihto.
Sisältäen vesipumpun ja moniurahihnan.
Omat osat mukana.
Moottori:
Nostajien vaihto.
Omat osat mukana.
Fiat Ducato (2004) - Lohja
Moottori:
Moottorivalo palaa ja auto ei lähde enää käytiin.
Fiat Ducato (2004) - Lohja
Moottori:
Moottorin vika virta valo palaa, auto ei lähde enää käyntiin.
Opel Mokka (2017) - Lohja
Moottori:
Jäähdytinnestettä vuotaa, vuotokohta ei selvillä.
Volkswagen Touran (2018) - Lohja
Moottori:
Moottorin vikavalo syttyi ja auto käytettiin vikamuistin luennassa. Moottorin ohjauslaitteella vikakoodit muistissa 1 sylinterin hehkutulppa ja NOx tunnistin. Moottorin hehkutulpassa vikaa virtapiirissä ja NOx-anturissa sähköinen vika.
Opel Insignia (2010) - Lohja
Moottori:
Vikakoodi: P03AD - sylinteri 3 paineanturin piiri, virheellinen, satunnainen ja ilmoitus "Huolla auto".
Autosta tehot poissa. Kulkee, mutta kiihtyy erittäin laiskasti. Vaihdettu juuri ahtopuolen putki, jossa oli halkeama, mutta tämä teho-ongelma silti jäi. Ajettu n. 100 km vaihdon jälkeen ja kokeiltu kiihdyttää eri vaihteilla.
Volvo S80 (2010) - Lohja
Moottori:
Auto kävi paikallisessa huollossa ilmastoinnin kompressorin vaihdossa. Heti vaihdon jälkeen ilmeni sellainen oire, että jäähdytinneste järjestelmään alkoi kertyä painetta. Se ilmeni siten että auto alkoi valittaa liian alhaisesta jäähdytinneste määrästä, vaikka sitä näytti olevan ihan normaalisti. Kun paisuntasäiliön korkin avasi lämpimänä, sieltä vapautui reilusti painetta, ja nestemäärä nousi selvästi. Asiaan kuuluu, että AC kompressori oli viallinen, se hirtti hetkellisesti välillä kiinni, ja hihnat luistivat hetkellisesti. Kompresssori vaihdettiin takuuna, mutta paineongelma säilyi. Huolto on sitä mieltä, että mikään heidän tekemä työ ei ole voinut aiheuttaa ongelmaa, eikä periaatteessa ole kiinnnostuneita asian tutkimisesta tarkemmin. Auto kestää ajoa noin 60-100km, kunnes paisuntasäiliön korkki on avattava ja laskettava paineita. Vaihdoin paisuntasäiliön korkin, jonka jälkeen tuntuu siltä että autolla voi ajaa pidempään, mutta se vilkuttelee vähän väliä liian matalasta jäähdytinneste tasosta. Asiaan kuuluu, että se syttyy nopeasti jos auton keula painuu alas, esim alamäkeen pysäköidessä. Ensi töiksi pitäisi varmaan mitata onko nesteessä hiilidioksiidia ja varmaan väriainetesti mahdollisen halkeman löytämiseksi?